اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی کشور:

جشنواره فیلم کوتاه صنایع‌دستی در کشور برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی کشور گفت: جشنواره فیلم کوتاه در حوزه صنایع‌دستی در کشور برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم کوتاه صنایع‌دستی در کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر کرم‌زاده ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان میراث فرهنگی از استان‌ها به عنوان بازوان اجرایی کشور استفاده می‌کند، تصریح کرد: فعالیت گسترده استان‌ها به توسعه سازمان کمک می‌کند.

مدیرکل دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی کشور با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در بخش گردشگری هم وزن و هم اندازه فعالیت‌های مالی صورت می‌گیرد، گفت: درآمد بخش گردشگری و صنایع‌دستی در آینده جایگزین مناسبی برای صنعت نفت است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری و در سطح ملی همایش برند در حوزه صنایع‌دستی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، گفت: باید صنایع برند داشته باشند تا کپی‌برداری صورت نگیرد.

کرم‌زاده با اشاره به اینکه باید صنایع‌دستی به سمت ملی و عملیاتی شدن پیش روند، افزود: در این زمینه باید یک کارآفرینی موثر و خوبی انجام شود.

وی، مهم‌ترین بخش صنایع‌دستی را طراحی محصول اعلام کرد و گفت: در حوزه طراحی باید سلیقه مشتری شناسایی شود و بسته‌بندی محصولات نیز به‌روز باشد.

مدیرکل دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی کشور با اشاره به اینکه در طول چند سال گذشته توجه به برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع‌دستی کمرنگ شده است، افزود: دلیل کم بودن این نمایشگاه‌ها وجود تحریم‌های اقتصادی کشورمان است.

وی به حوزه ارزشیابی برای هنرمندان اشاره کرد و اظهار داشت: باید هنرمندان با درجه هنری یک، 2 و 3 ارزیابی شوند.

کرم‌زاده ادامه داد: توجه به این حوزه و ارزیابی هنرمندان ارزش و اهمیت کارها و فعالیت‌های هنری را نشان می‌دهد.

وی به مشکلات بیمه هنرمندان اشاره کرد و افزود: 17 هزار نفر از هنرمندان صنایع‌دستی کشورمان بیمه هستند.

مدیرکل دفتر توسعه و ترویج معاونت صنایع‌دستی کشور با اشاره به اینکه برای بیمه هنرمندان بالا بودن سن به عنوان مشکل مطرح است، گفت: برای حل این مشکل تعامل و رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه در حوزه صنایع‌دستی در سال‌جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: امید است با برگزاری این جشنواره گام محکمی برای تبلیغ صنایع‌دستی کشورمان برداشته شود.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول