اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت میراث فرهنگی و صنایع دستی بویراحمد صورت گرفت

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه گردشگران تابستانه شهر یاسوج

نمایشگاه صنایع دستی ویژه مهمانان و گردشگران تابستانه شهر یاسوج به همت میراث فرهنگی و صنایع دستی بویراحمد برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه گردشگران تابستانه شهر یاسوج

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز به همت اداره گردشگری، میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد، نمایشگاه صنایع دستی ویژه مهمانان تابستانه شهر یاسوج جنب اداره‌کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

این نمایشگاه که بعد از پایان ماه مبارک رمضان برپا شده است برای رفاه حال مسافران تابستانی است که یاسوج را مقصد سفر و گردشگری خود قرار داده‌اند.

مسئول روابط عمومی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه تابستانه در فاز دوم سفرهای تابستانه تدارک دیده شده و تا آخر تابستان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سید حمید موسوی افزود: این نمایشگاه در 11 غرفه دایر شده که در آن صنایع دستی استان از جمله گبه، گلیم، جاجیم، کیف و کفش و کلاه و سایر اقلام دیگر به معرض دید مسافران و گردشگران گذاشته می‌شود.

این مسئول افزود: در کنار آن غذاهای محلی از جمله نان محلی و انواع آش‌ها به صورت پخت زنده در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین سوغات‌های محلی از جمله عسل و گردو و گیاهان دارویی در این نمایشگاه به مردم و مسافران و گردشگران با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/2571/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول