اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز ستاد تسهیلات سفرهای تابستانه

نمایشگاه صنایع‌دستی و اردوگاه خهکلون در بویراحمد افتتاح می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد از افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و اردوگاه خهکلون در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه صنایع‌دستی و اردوگاه خهکلون در بویراحمد افتتاح می‌شود

محمدکاظم رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های میراث فرهنگی و گردشگری در ایام تابستان اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران ستاد تسهیلات سفرهای تابستانه فعال بوده و خدمات ارزشمندی را به مسافران ارائه می‌کند.

وی در ادامه از افتتاح دو طرح و پروژه به مناسبت آغاز ستاد تسهیلات سفرهای تابستانه در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و اردوگاه تفریحی خهکلون نیز افتتاح می‌شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد با بیان این‌که در نمایشگاه صنایع‌دستی کلیه محصولات و تولیدات استان به نمایش گذاشته می‌شود، عنوان کرد: هدف از افتتاح نمایشگاه بازدید، خرید و آشنایی مسافران و گردشگران از تولیدات استان بوده تا گردشگران در زمان خرید محصولات صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با مشکلی مواجه نشوند.

رحمانی در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت آغاز ستاد تسهیلات سفرهای تابستانه و دور جدید سفرها نمایشگاه صنایع‌دستی‌ و اردوگاه تفریحی خهکلون با حضور مسئولان استانی فردا ساعت 18:30 دقیقه عصر افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی واقع در میدان معلم یاسوج روبه‌روی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

این مسئول شهرستانی با تاکید بر این‌که در حال حاضر مشغول ساماندهی و غرفه‌بندی نمایشگاه صنایع‌دستی هستیم، عنوان کرد: با توجه به این‌که در سنوات گذشته استقبال از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی بسیار خوب گزارش شده است، انتظار می‌رود استقبال همچنان از نمایشگاه بیش از گذشته باشد.

رحمانی در ادامه افتتاح اردوگاه خهکلون شهرستان بویراحمد را از جمله طرح‌های مهم میراث فرهنگی در این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به گردش‌پذیر بودن منطقه تفریحی خهکلون که همه روزه شاهد حضور و استقبال خوب مسافران از این منطقه هستیم سعی را بر این داشتیم تا اردوگاهی به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران در منطقه افتتاح و راه‌اندازی کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد تاکید کرد: اردوگاه تفریحی خهکلون از مجتمع‌های تفریحی استان به شمار می‌رود که شامل کلیه امکانات تفریحی و رفاهی بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول