اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

متکدیان به مناسبت روز قزوین جمع‌آوری می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در مدت یک هفته‌ای که جشنواره روز قزوین برگزار می‌شود، جمع‌آوری متکدیان، دست‌فروشان و دوره‌گردها به انجام می‌رسد.

متکدیان به مناسبت روز قزوین جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در یازدهمین جلسه هماهنگی بزرگداشت روز قزوین که در محل استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: در مدت یک هفته‌ای که مراسم روز قزوین برگزار می‌شود، جمع‌آوری متکدیان، دست‌فروشان و دوره‌گردها از مسائل ضروری است که به انجام می‌رسد.

حبیبی افزود: در جشنواره روز قزوین، برای استقبال بهتر از میهمانان خارجی و داخلی، بازار قزوین کار خود را زودتر از روزهای دیگر آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: پلاکاردهایی از سوی اصناف قزوین با سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی با موضوع خوشامدگویی به میهمانان شرکت‌کننده در مراسم روز قزوین در بازار نصب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: آراستگی، نظافت و پاکسازی فضای شهر اعم از پیاده‌روها، جدول‌ها و معابر از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد تا چهره شهر برای پذیرایی از میهمانان مناسب‌تر باشد.

این مسئول معرفی توانمندی‌های استان قزوین را اعم از پیشینه تاریخی، قابلیت‌های صنعتی و نظایر آن را از اهداف مهم این مراسم اعلام و بر تدوین برنامه‌هایی برای تقویت و گسترش صادرات و گسترش روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای خارجی شرکت‌کننده در مراسم تأکید کرد.

انتهای پیام/77011/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول