اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

مراسم روزه اولی‌های قزوین در کشور نمونه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مراسم روزه اولی‌ها در استان قزوین خاص و نمونه است که مشابه آن در دیگر استانها برگزار نمی‌شود.

مراسم روزه اولی‌های قزوین در کشور نمونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌‌الاسلام علی نعمت‌اللهی امروز در جشن تکلیف یک‌هزار روزه اولی در قزوین که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد اظهار داشت: آیین روزه اولی‌ها در قزوین از جمله اقدامات نو و تازه‌ای است که در کمتر استانی شاهد برگزاری آن هستیم و این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: جشن تکلیف برای نوجوانان جشنی برای آغاز کمال، بندگی و حرکت به سوی تقواست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: تقوا در زندگی انسان یعنی پیشرفت و اگر انسان در تمام زمینه‌ها تقوا را سرلوحه کاری خود قرار دهد بی‌تردید در مسائل دنیوی و اخروی موفق خواهد شد.

این مسئول تأکید کرد: روزه اولی‌ها باید از همین ابتدا بدانند تقوا در کنار دیگر مسائل می‌تواند آنها را برای رسیدن به موفقیت کمک کند چرا که این نوجوانان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

نعمت‌اللهی در خاتمه با تقدیر از برگزار‌کنندگان مراسم روزه اولی‌ها در قزوین تصریح کرد: بی‌تردید برگزاری و استقرار این گونه مراسم و همچنین ترویج فرهنگ اسلامی در بین نوجوانان و جوانان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها با هم است.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول