اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز قزوین صورت گرفت

ارائه آخرین گزارش اقدامات دستگاه‌های برگزار کننده بزرگداشت روز قزوین

جلسه هماهنگی بزرگداشت روز قزوین با حضور دستگاه‌های برگزار کننده این جشنواره برگزار و آخرین گزارشات اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های برگزار کننده در خصوص برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین ارائه شد.

ارائه آخرین گزارش اقدامات دستگاه‌های برگزار کننده بزرگداشت روز قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین حمیدرضا الموتی، مشاور و مدیر حوزه شهردار قزوین در این جلسه گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و هماهنگی با وزارت امور خارجه حضور 17 کشور اسلامی در مجمع جهانی قطعی شده است و پیش‌بینی می‌شود 30 کشور از 40 کشور اسلامی در این مجمع حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به شروع تبلیغات در سطح شهر در خصوص برگزاری اجلاس افزود: اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری این مجمع از طریق فضاهای تبلیغاتی سطح شهر، رادیو شهر، پیام شهر، صدا و سیما و سایت روز قزوین در حال انجام است.

سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین نیز در این جلسه با بیان اینکه همه اقدامات اولیه برای برگزاری جشنواره اسباب‌بازی انجام شده است، گفت: دعوت از کشورهای خارجی در حال پیگیری است و در صورت حتمی شدن حضور کشورهای خارجی تبلیغات برگزاری این جشنواره آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به استفاده از 70 فضای تبلیغاتی برای برگزاری جشنواره اسباب‌بازی افزود: در حال پیگیری تبلیغات در فضاهای تبلیغاتی ورودی شهر با عکس سرداران شهید قزوین هستیم که این مهم نیازمند مساعدت مسئولان است.

در ادامه حاضرین جلسه در خصوص آخرین اقدامات برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری مسابقات بین‌المللی تریال دوچرخه سواری، تهیه لیست چهره‌های ماندگار و نخبگان، هفته فرهنگ رضوی، جشنواره موسیقی، همایش بزرگداشت جایگاه علمی و عرفانی حضرت آیت‌الله آقا سید موسی زرآبادی، جشنواره انگور و پسته، نمایشگاه هفته حج و زیارت و اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیمای ملی گزارشی ارائه دادند.

انتهای پیام/2667/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول