اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6 جودوکار قزوینی در اردوی تیم ملی صورت می‌گیرد

روزهای خوب جودوکاران قزوینی در اردوهای تیم ملی

جودوکاران قزوینی که این روزها در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی حضور دارند، روزهای درخشان و خوبی را زیر نظر مربیان پشت سر می‌گذارند.

روزهای خوب جودوکاران قزوینی در اردوهای تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تمرینات آماده‌سازی تیم‌های ملی جودوی کشورمان این روزها در حالی برای حضوری مقتدرانه در رقابت‌های قهرمانی جهان در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری می‌شود که در این بین نام شش جودوکار شایسته قزوینی در ترکیب تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان به چشم می‌خورد؛ جودوکارانی که درصدد هستند تا با نشان دادن شایستگی‌ها بخت خود را برای پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی محک بزنند.

رامین صفویه نخستین جودوکار شایسته استان است که به نوعی موفق شده با شکست تمام رقیبان خود نظر کادر فنی را برای حضور در رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان جهان که پایان مرداد ماه در کشور آمریکا برگزار می‌شود، جلب کند.

صفویه که عنوان سومی و مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جودوی دانش‌آموزان جهان در کشور روسیه را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است، به نظر می‌رسد به مرز پختگی کامل رسیده باشد و با انگیزه بالایی که از خود در تمرینات و رقابت‌های انتخابی نشان داده، بدون شک می‌تواند بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی از خود به نمایش بگذارد.

حضور سعید مرادی جودوکار ارزنده قزوینی و دعوت این ورزشکار به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نیز یکی دیگر از افتخارات این رشته ورزشی در استان است که نشان از قابلیت‌های بالای جودوکاران قزوینی دارد.

مرادی در وزن 81- کیلوگرم ماه گذشته تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کرد و این بار به مرحله نخست اردوی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان دعوت شده است تا بخت خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان که شهریور ماه سال جاری در کشور برزیل برگزار می‌شود، محک بزند.

به طور حتم مرادی که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی توانایی‌های خود را به رخ حریفان کشیده است، با به دست آوردن تجارب ارزشمند در مسابقات قهرمانی آسیا این فرصت را دارد که با بهره‌گیری از استعداد و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بتواند نظر کادر فنی را جلب کند تا به عنوان یکی از جودوکاران تیم ملی عازم برزیل محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شود.

حضور بهزاد محرمی، علیرضا شیری، آرش قربانی و احمد باجلان چهار جودوکار شایسته قزوینی در اردوی تیم ملی جودوی جوانان کشورمان نیز از رشد و پیشرفت خیره‌کننده این رشته ورزشی در سطح استان حکایت می‌کند؛ اتفاقی که بدون شک نشان می‌دهد رشته جودو در صورت توجه بیشتر در استان می‌تواند گام‌های بزرگتری را بردارد و جوانان ورزشکار قزوینی می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های منظم‌تر در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند و حتی با کسب مدال توانایی‌های خود را به بهترین شکل ممکن به رخ بکشند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول