اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین تأکید کرد

پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در جشنواره روز قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در جشنواره روز قزوین باید از هر گونه اسراف و هزینه‌های غیرضروری و غیرمفید به شدت پرهیز شود.

پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در جشنواره روز قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت برگزاری جشنواره روز قزوین ظهر امروز جمعی از مدیران و معاونان شهرداری قزوین با نماینده مقام معظم رهبری در استان دیدار کردند.

آیت‌الله هادی باریک‌بین در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به برگزاری جشنواره روز قزوین در سال جاری و سال‌های آتی، باید از هر گونه اسراف و هزینه‌های غیرضروری و غیرمفید به شدت پرهیز کرد.

باریک‌بین افزود: شرایط ویژه کشور و مشکلات عدیده مردم از نظر معیشتی، ضرورت توجه به این نکته را دوچندان می‌کند.

وی تصریح کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهر قزوین باید با اجرای برنامه‌های مطلوب همچون جشنواره روز قزوین به خوبی شناسانده شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: قزوین یکی از شهرهای برخوردار از فرهنگ و تمدن اصیل و استعدادهای فراوان و بالقوه است که برای معرفی این استعدادها باید بیشتر تلاش شود.

باریک‌بین افزود: استان قزوین از نظر حضور علمای بزرگ، وجود مدارس و حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های مطرح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در تمام صحنه‌های نظام اسلامی حضوری تأثیرگذار داشته است.

وی با اشاره به ملقب بودن قزوین به عنوان دار‌المؤمنین، ادامه داد: با توجه به این موضوع باید با همفکری، همدلی و همت وافر مسئولان استان، گام‌هایی برای مطرح کردن استان برداشته شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به واسطه داشتن این لقب و مشهور بودن قزوین به شهری مذهبی با مردمی مؤمن و متدین، تکیه بر این بعد از ویژگی‌های قزوین باید در اجرای برنامه‌های جشنواره روز قزوین نمود و بروز فراوانی داشته باشد.

باریک‌بین در خصوص اقدامات شهرداری در شناساندن قزوین به دیگر شهرهای کشور و حتی جهان، عنوان کرد: این نهاد فعالیت‌های چشمگیر و طرح‌های زیربنایی خوبی را در سطح استان به انجام رسانده است.

انتهای پیام/77011/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول