اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

‌جهاد علمی و اقتصاد مقاومتی راه‌های پیشرفت و اعتلای کشور است‌

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقتصاد مقاومتی نقشه راه‌ پیشرفت کشور است و با به‌کارگیری آن می‌توان به اوج قدرت اقتصادی در جهان رسید.

‌جهاد علمی و اقتصاد مقاومتی راه‌های پیشرفت و اعتلای کشور است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در پنجمین دوره طرح ولایت استانی قزوین و زنجان که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: قشرهای مختلف جامعه به ویژه مسئولان باید در به‌کارگیری اقتصاد مقاومتی اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: یک تحلیلگر مصری در مقاله‌ای عنوان کرده که مقایسه ایران با مصر نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران به واسطه مبارزه با آمریکا و اسرائیل در طول عمر 34 ساله خود هر روز در عرصه علم، فناوری و سیاست پیشرفت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این در حالی است که پیشرفت مصر به دلیل دادن امتیازهای پی در پی به اسرائیل و آمریکا هر روز سیر نزولی دارد؛ به طوری که 3 میلیون نفر از مردم در قبرستان‌ها می‌خوابند.

وی همچنین به کشور عراق اشاره کرد و گفت: صدام حسین امتیازهای بسیاری به آمریکا و اسرائیل می‌داد؛ اما اکنون این کشور با داشتن خاک، آب و نفت فراوان، فقیر است، مردم آن گرسنه می‌خوابند و در روز تنها چهار ساعت به صورت رسمی برق دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این مسائل برای مردم کشور ما درس عبرت است و باید از عاقبت این کشورها درس گرفت تا مرتکب اشتباه آنان نشویم.

نقدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «‌ناشی‌گری که در مصر شد، سران مصری علم سیاست غربی می‌دانند»، خاطرنشان کرد: در چنین سیاست‌هایی افراد، با زور حکومت می‌کنند و هر چقدر قدرت داشته باشند به همان اندازه می‌توانند حرف بزنند که این سیاست درستی نیست.

وی بیان کرد: اخوان‌المسلمین همانند ایران در نابودی اسرائیل بی‌تاب و مشتاق است، ولی آن‌ها نتوانستند حتی لوله گاز مصر به اسرائیل را با وجود اینکه 15 بار منفجر شد، قطع کنند و در نابودی سفارت آمریکا در کشورشان هم موفق نشدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران بلافاصله با سرنگونی شاه توانست سفارت آمریکا را از بین ببرد، عنوان کرد: در تحقق این امر مدیون علم و ایمان امام خمینی (ره) هستیم که با مدیریت درست ایشان توانستیم به این موفقیت بزرگ در دنیا برسیم.

اصلاح تدریس علوم انسانی غربی در دانشگاه‌ها

این مسئول با اشاره به اینکه مصر به دلیل بهره‌گیری از علم باطل که همان علوم انسانی غربی است نتوانسته به موفقیت برسد، اذعان کرد: این علوم هنوز در دانشگاه‌های ما تدریس می‌شود که باید مورد اصلاح قرار گیرد.

نقدی از دانشجویان بسیجی خواست تا برای جلوگیری از تدریس علوم انسانی غربی در دانشگاه‌ها تلاش خود را به کار گیرند و خواهان تغییر تدریس این علوم باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دانشجویانی که علوم انسانی غربی می‌آموزند باید با سئوال وارد کلاس شوند و از این علوم انتقاد کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه جهاد علمی و اقتصاد مقاومتی راه‌های پیشرفت و اعتلای کشور است، اذعان داشت:‌ در راه رسیدن به این موفقیت هیچ نیازی به بهره‌گیری علوم انسانی غربی نیست و با به‌کارگیری علوم اسلامی می‌توان به موفقیت‌های بزرگتری رسید.

وی اجرای طرح ولایت را از مهم‌ترین طرح‌های فرهنگی دانشگاه‌ها عنوان و بیان کرد: برای رسیدن به یک نیروی تراز اول اسلام باید بسیار مجاهدت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دانشجویان با استفاده از مطالب استادان و دانشمندان همواره در پی افزایش اطلاعات و علم خود باشند تا بتوانند در هر عرصه‌ای به موفقیت دست یابند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها از جمله انگلیس عنوان می‌کنند که مردم این کشورها در امنیت و آرامش به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: در انگلیس با داشتن ادعای دانش و فناوری امنیت، هر سال 300 هزار خودرو در خیابان‌ها دزدیده می‌شود که باید از مدیریت این کشورها عبرت گرفت تا سرنوشت کشورمان همانند آن‌ها نشود.

انتهای پیام/77009/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول