اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن فارس در دیدار با شورای پایگاه بسیج:

بنیاد مسکن بیشترین سنخیت را با بسیج دارد

مدیرکل بنیاد مسکن فارس بر لزوم ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: کار بنیاد مسکن بیشترین سنخیت را با بسیج دارد.

بنیاد مسکن بیشترین سنخیت را با بسیج دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سید علی نقی لقمانی در نشست با اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج این بنیاد اظهار داشت: ما در بنیاد مسکن بزرگ‌ترین دستاورد را داشته‌ایم و نمونه بارز کار بسیجی در ستادهای بازسازی انجام می‌شود، چراکه کارکنان شب و روز زندگی خود را وقف مردم می‌کنند.

وی ادامه داد: کار در این مراکز به خاطر روحیه بسیجی است که باعث می‌شود افرادی در این شرایط سخت کار کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس افزود: بزرگ‌ترین کار بسیج مقوله فرهنگی است، چراکه اعتقاد جوانان به دین و آیین و حاکمیت باید قوی شود تا در عرصه‌های دیگر کم نیاوریم.

لقمانی گفت: هر چه سازماندهی و عملیات شما بسیجیان قوی‌تر باشد، نمی‌توانید قوی‌تر از تفنگداران آمریکا شوید، اما آمریکا در ویتنام کارنامه‌ای ننگین از خود بر جای گذاشت و نتوانست در برابر اراده مردمی بایستد و جنگ را تعطیل کرد، چراکه آنها اعتقاد قلبی به کار خود نداشتند و برای اعتقاد خود نمی‌جنگیدند.

وی افزود: اگر کسی اعتقاد داشته باشد که راهش راه فلاح و رستگاری است، کار را با انگیزه قوی ادامه می‌دهد و اساس کار ما نیز کار فرهنگی است که باید بین کارکنان و خانواده‌ها توسعه یابد و اعتقاد به مبانی مذهبی ترویج شود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: نیروی مقاومت بنیاد مسکن برنامه‌های متمرکز و خوبی دارد که امید است با روحیه مضاعف بتوانیم به کار بسیجی بپردازیم.

وی با بر شمردن ثمرات کار بسیجی گفت: بسیج یعنی زمانی‌که به حضور فردی لازم است او با یک اشاره بیاید و هنگامی‌که زمان کار باشد با عشق، پای کار بایستد و بسیجی واقعی خودجوش و با عشق و پای برهنه و دل سوزان می‌دود و کار می‌کند.

لقمانی با بیان اینکه فرهنگ عشق و فداکاری باید ارتقا پیدا کند و به کمال برسد، تصریح کرد: بسیج حتی اگر بتواند یک نفر را به سمت درست هدایت کند، کار بزرگی کرده و این کار بسیج است که سطح علم و فهم افراد را بالا ببرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیروهای بنیاد مسکن اعتقادات قلبی دارند و پایبند به مبانی هستند و با کسانی که پایبند به اصول باشند بهتر می‌توان کار کرد.

در ادامه این نشست سرپرست پایگاه مقاومت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز با ارائه گزارشی از نیروهای فعال و عادی و معرفی اعضای شورا و عملکرد این پایگاه ابراز داشت: نیروهای فنی و عملیاتی بسیجی بنیاد مسکن همیشه و همواره اعلام آمادگی می‌کنند که در هر شرایطی که لازم باشد به مدد محرومان و مردم بشتابند.

حسن کمربسته گفت: این پایگاه در زمینه‌های مختلف رتبه‌های برتر را به دست آورده و یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های بسیج است که توانسته در ستادهای بازسازی و در مناطقی که آسیب‌های طبیعی و قهری به مردم وارد شده  به کمک هم‌وطنان بشتابد.

انتهای پیام/2448/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول