اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

واگذاری تسهیلات 50 میلیارد ریالی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در زنجان

مسئول آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تسهیلات ویژه‌ای به مبلغ 50 میلیارد ریال به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در زنجان واگذار می‌شود.

واگذاری تسهیلات 50 میلیارد ریالی به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در زنجان

مهدی رستم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق حمایت و تقویت تولیدات داخلی، بسیج سازندگی سپاه استان زنجان از 6 ماهه دوم سال گذشته اقدام به روشنگری و فرهنگ‌سازی در بین تمامی اقشار کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری طی توافقنامه‌ای با همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی استان دوره‌های آموزشی طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح مراکز بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها در رشته‌های پرورش قارچ خوراکی، تولید و پرورش مرغ بومی، پرورش ماهیان سردآبی، پرورش زنبور عسل و تولید کود ورمی کمپوست برای عموم مردم برگزار می‌شود.

رستم‌خانی به اقدامات انجام شده درباره حمایت از این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: به منظور حمایت از این طرح‌ها با همکاری و حمایت موسسه نگار نصر طبق شرایط و ضوابط در سطح استان مبلغ 50 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به عموم مردم با اولویت بسیجیان فعال و دارای مجوز کسب و گواهینامه مهارت اعطا خواهد شد.

وی در ادامه به استقبال خوب بسیجیان برای حضور در دوره‌های آموزشی طرح‌ها اشاره کرد و گفت: بسیجیان فعال به منظور شرکت در دوره‌ها و شرایط دریافت تسهیلات اعتباری به حوزه‌های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی در نواحی تابعه مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول