اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان:

تکریم ارباب رجوع سبب ارتقای جایگاه اجتماعی ادارات می‌شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان گفت: تکریم ارباب رجوع سبب ارتقای جایگاه اجتماعی ادارات می‌شود.

تکریم ارباب رجوع سبب ارتقای جایگاه اجتماعی ادارات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدی ظهر امروز در آئین تجلیل از کارمندان برگزیده طرح تکریم ارباب رجوع اداره منابع طبیعی دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و کاستن از مشکلات و دغدغه‌های ایشان فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی است و مدیران اجرایی همیشه باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: در تمامی ثانیه‌ها و لحظات مدیریت باید به این نکته توجه داشته باشیم که مردم ولی نعمت مدیران و مسئولان هستند و تا پای جان باید برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

محمدی بیان داشت: رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت از اولویت‌های اساسی است که در هر نهادی باید اساس کار و فعالیت مدیران و مسئولان باشد.

وی با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی مردم نمودی از موفقیت مدیران است، اضافه کرد: باید به مردم احترام بگذاریم و هنگام مراجعه آنها به ادارات، مسئولیت خود را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

این مسئول اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع واجب است و به ویژه در تابستان گرم جنوب نباید با تعلل و تعطیلی در کار مردم را دچار مشکل کنیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دشتستان عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع فقط نصب تابلو در اتاق مدیران نیست، بلکه باید تکریم ارباب رجوع را به‌صورت اساسی در دستور کار خود قرار دهیم و به این مهم توجه داشته باشیم که ارتقای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جامعه تنها با نهادینه کردن طرح تکریم ارباب رجوع امکان‌پذیر است.

وی افزود: رتبه‌بندی کارمندان در طرح تکریم ارباب رجوع از طریق نظرسنجی از مراجعین به این اداره صوت گرفته و سعه‌صدر و حوصله در برخورد با مراجعین به‌عنوان ویژگی شاخص کارمندان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتستان انتخاب شده است.

محمدی با تشریح روند نظرسنجی از مراجعین این اداره، تصریح کرد: تمامی فرم‌های نظرسنجی از عملکرد کارمندان این اداره در قالب دستی ارزیابی و جمع‌بندی شده تا میزان رضایت‌مندی و اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع در بین مخاطبان و کارکنان مورد سنجش قرار گیرد.

بر اساس گزارش فارس در این آئین از چهار نفر از کارمندان اداره منابع طبیعی این شهرستان که در نظرسنجی‌ها موفق به کسب بیشترین نمره شده بودند با لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/2452/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول