اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

احداث نمازخانه در پارک‌های برازجان

شهردار برازجان از احداث سه نمازخانه در پارک‌های رضوان، والفجر و چرخاب برازجان خبر داد.

احداث نمازخانه در پارک‌های برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمران شهری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارائه خدمات درخور شان مردم برازجان موضوعی است که مدیریت شهری برازجان در سال‌های اخیر به آن توجه داشته است.

وی افزود: توسعه و تقویت زیرساخت‌های شهری برازجان اولویت مهمی است که شهرداری برازجان در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه شاهد اجرای پروژه‌های متعدد بوده‌ایم.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: شناخت خواسته‌های شهروندان و اجرای پروژه‌های عمران شهری بر اساس نیازهای مردم رویکردی است که شهرداری طی سال‌های گذشته به آن توجه داشته است.

حسین‌آبادی اظهار داشت: تلاش برای افزایش میزان پروژه‌های عمرانی و کیفیت‌بخشی به این پروژه‌ها به‌صورت اساسی مورد توجه مدیران شهرداری بوده و در این زمینه شاهد نتایج ارزشمندی بوده‌ایم.

وی عنوان کرد: زیباسازی فضای شهری رویکرد اصلی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمران شهری بوده و در سال‌های اخیر گام‌های اساسی در این زمینه برداشته‌ایم.

این مسئول اظهار داشت: تجهیز و توسعه پارک‌ها و فضاهای سبز شهری از رویه‌های مهم شهرداری برازجان در راستای توجه به زیباسازی شهری بوده است.

شهردار برازجان عنوان کرد: نصب دو عدد آلاچیق در فضای سبز روبه‌روی اداره ثبت اسناد برازجان و سه عدد آلاچیق در پارک روبه‌روی جایگاه سی.ان.جی برازجان از مسائلی است که در روزهای گذشته شاهد انجام آن بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: ایجاد چهره‌ای دینی و مذهبی که شایسته مردم برازجان باشد از رویکردهای شهرداری برازجان است و در این زمینه شاهد احداث سه نمازخانه در پارک‌های رضوانٰ‌، والفجر و چرخاب برازجان هستیم.

حسین‌آبادی افزود: اجرای هفت عدد فنداسیون و هفت پایه چراغ روشنایی در میدان مطهری برازجان از پروژه‌های تجهیز و توسعه فضای سبز است که عصر امروز شاهد عملیات گودبرداری و کابل‌کشی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول