اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

سرعت بخشیدن به توسعه پارس جنوبی اولویت وزارت نفت باشد

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: سرعت بخشیدن به توسعه پارس جنوبی اولویت وزارت نفت باشد.

سرعت بخشیدن به توسعه پارس جنوبی اولویت وزارت نفت باشد

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: دولت جدید از چند روز قبل کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود دولت جدید برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی کند و گام‌های اساسی بردارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همکاری مسئولان در راستای رشد و پیشرفت کشور یک مسئله مهم است و همه قوا باید برای رشد و بالندگی نظام نهایت همکاری را داشته باشند و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به وضعیت استان بوشهر و با اشاره به ارتباط مستقیم صنعت نفت با معیشت مردم استان بوشهر تصریح کرد: همکاری و تعامل وزارت نفت با محیط پیرامونی امری لازم است و اگر صنعت نفت این مسئله را تقویت کند شاهد پیشرفت استان بوشهر خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با زنگنه مذاکراتی برای توسعه و پیشرفت پارس جنوبی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم با توجه به سابقه ایشان در نفت شاهد رشد این منطقه و تکمیل فازهای مختلف پارس جنوبی باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت بخشیدن به توسعه پارس جنوبی باید در اولویت برنامه‌های زنگنه در وزارت نفت باشد و به ویژه تکمیل فازهای نیمه‌تمام و بهبود وضعیت برداشت گاز از پارس جنوبی امری مهم و اساسی است.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی نیز باید مورد توجه و تاکید مسئولان ارشد صنعت نفت باشد و نباید حق نیروهای بومی استان بوشهر ضایع شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و تعهدات وزارت نفت در استان بوشهر نیز از جمله خواسته‌های مهم مردم استان بوشهر است که انتظار داریم در کمترین زمان محقق شود.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول