اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتستان خبر داد

وجود 49 هزار انشعاب آب در مناطق شهری دشتستان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتستان از وجود 49 هزار انشعاب آب در مناطق شهری دشتستان خبر داد.

وجود 49 هزار انشعاب آب در مناطق شهری دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اکبر نیک‌اختر صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع نیازهای ایشان ماموریتی است که مسئولان در هر جایگاهی باید به آن توجه داشته باشند و توان خود را در این راستا به‌کار گیرند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان دشتستان مسئولانی خدوم هستند و توجه به نیازها و مشکلات مردم و جلب رضایت ایشان مهم‌ترین اولویتی است که ایشان در تمام مراحل کاری خود به آن توجه داشته‌اند.

نیک‌اختر با اشاره به گستردگی حوزه شهری دشتستان، بیان داشت: در گستره شهرستان دشتستان 9 حوزه شهری از خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری بهره‌مند می‌شوند و با تلاش و همت شبانه‌روزی مسئولان این شرکت شاهد ارائه مطلوب‌ترین خدمات به ایشان هستیم.

وی اضافه کرد: در مناطق شهری دشتستان بالغ بر 49 هزار و 850 انشعاب آب وجود دارد که مشترکین دشتستانی از آنها بهره‌برداری می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: تعدد مشترکین آب و فاضلاب در شهرستان دشتستان موضوع مهمی است که اهمیت فعالیت‌های این نهاد را دوچندان می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتستان عنوان کرد: انشعابات غیر مجاز آب مشکل اساسی است که در شهرستان دشتستان با آن مواجه هستیم و انتظار می‌رود مسئولان شهرستان برای برخورد جدی و مقابله با این پدیده به ما کمک کنند.

نیک‌اختر متذکر شد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب در زمینه آب اجرای برخی پروژه‌ها در این عرصه ضروری به‌نظر می‌رسد و امیدواریم مسئولان شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات مطلوب به‌منظور ارائه خدمات بیشتر در حوزه آب و فاضلاب شهری اختصاص دهند.

وی در پایان اذعان داشت: نبود اعتبارات کافی در برخی موارد اجرای پروژه‌ها و خدمات را با محدودیت مواجه می‌کند و اهتمام مسئولان شهرستان در تامین اعتبارات مورد نیاز حوزه آب کمک شایانی به توسعه آب می‌کند.

انتهای پیام/2452/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول