اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

احداث منبع ذخیره آب وحدتیه ـ دالکی

فرماندار دشتستان از احداث منبع ذخیره آب وحدتیه ـ دالکی خبر داد.

احداث منبع ذخیره آب وحدتیه ـ دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در نشست با مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان گفت: مردم نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و همه ما موظف به نهایت تلاش برای ارائه بهترین خدمات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شاهد وقوع پدیده خشکسالی در کشور بوده‌ایم و این امر سبب وجود وضعیت نابسامان و مشکلات در حوزه تامین آب شده است.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: در شرایط فعلی، مدیریت آب از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده بهینه و صحیح از آب گامی در راستای رفع نابسامانی‌های موجود در حوزه آب است.

وی با اشاره به این‌که در شهرستان دشتستان توجه ویژه‌ای به مسئله آب داریم، عنوان کرد: تامین آب شرب و همچنین تامین آب کشاورزی در دشتستان از دغدغه‌های مهم است و با تلاش دسته‌جمعی برای تحقق اهداف مورد نظر تلاش می‌کنیم.

این مسئول اظهار داشت: هم‌اکنون در برخی مناطق شهرستان دشتستان مشکلات اساسی در حوزه آب وجود دارد و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان باید این مشکل را به‌صورت ریشه‌ای و اساسی رفع کنند.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در سال‌جاری در بحث اعتبارات، توجه ویژه‌‌ای به پروژه‌های آب داشته‌ایم و مجموعاً 60 میلیارد ریال در حوزه آب شهری و آب روستایی به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه پیشنهاد داشته‌ایم.

خرمی اظهار داشت: پیشنهادات ارائه شده بر اساس نیازها و مشکلات احصا شده از مناطق مختلف دشتستان بوده و در صورت تحقق اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها تحولاتی عظیم در عرصه آب شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: احداث مخزن ذخیره آب وحدتیه ـ دالکی از نیازهایی است که سال‌ها در شهرستان شاهد آن بوده‌ایم و در سال‌جاری شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: ایجاد ایستگاه کلرزنی شبکه مخزنی قلعه سفید از پروژه‌های اجرایی شهرستان دشتستان در حوزه آب است که در سال‌جاری تحقق خواهد یافت.

خرمی با اشاره به مشکل آب در منطقه بوشکان عنوان کرد: در ماه‌های گذشته شاهد وجود مشکلات آبی در منطقه بوشکان بوده‌ایم و از ابتدای وقوع مشکل با تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان استانی و شهرستانی، اقدامات گسترده‌ای به‌منظور رفع این مشکل صورت گرفت.

وی افزود: ایجاد شبکه آب‌رسانی منطقه بوشکان از طریق چاه چونیر راهکاری اساسی برای رفع این مشکل است و مسئولان آب و فاضلاب استان باید به آن توجه داشته باشند.

فرماندار دشتستان اظهار داشت: با توجه به قدمت بالای شبکه آب‌رسانی در مناطق شهری و روستایی دشتستان اجرای طرح‌های نوسازی در این مناطق ضروری به‌نظر می‌رسد و مسئولان امر باید به آن توجه داشته باشند.

خرمی تصریح کرد: توجه به مشکلات آبی در روستاهای بخش شبانکاره و برنامه‌ریزی برای رفع آن‌ها از نیازهایی است که در شهرستان دشتستان احساس می‌شود و در این زمینه شاهد تلاش و پیگیری‌های مداوم مسئولان شهرستان هستیم.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول