اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان خبر داد

هزینه 6،5 میلیارد ریالی برای برگزاری ششمین المپیاد ورزشی پیا‌م‌نور

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از هزینه 6 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای برگزاری ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور خبر داد.

هزینه 6،5 میلیارد ریالی برای برگزاری ششمین المپیاد ورزشی پیا‌م‌نور

سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی متعدد، در مراسم افتتاحیه قصد داریم تا از تمام ظرفیت‌های موجود استان برای معرفی زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها نسبت به المپیادهای قبلی بی‌سابقه و بی‌نظیر است، ادامه داد: مشعل المپیاد رسماً روز جمعه 25 مرداد ساعت 17 طی مراسم باشکوهی در سالن شماره یک دانشگاه زنجان روشن می‌شود.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان همچنین در زمینه حضور مهمانان ویژه در این مراسم خاطرنشان کرد: سید حمید قاسمی (رئیس المپیاد و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور) ‌و علیرضا اژدر (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور) از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه المپیاد هستند.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت‌های هر رشته مراسم توزیع مدال نیز برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه این المپیاد ویژه بانوان است، اهدای جوایز توسط بانوان برتر استان که شامل نخبگان و ورزشکاران هستند، انجام می‌شود.

صفوی هدف از این اقدام را معرفی چهره‌های برتر استان اعلام کرد و یادآور شد: از مسئولان عالی‌رتبه استان و ورزشکاران تراز اول استانی برای توزیع مدال هر رشته دعوت می‌شود.

وی از احتمال پخش زنده مراسم افتتاحیه از شبکه اشراق زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات روز اول به خاطر مراسم افتتاحیه زودتر به پایان می‌رسد و تمهیدات لازم از قبیل ایاب و ذهاب ورزشکاران جهت حضور همه ورزشکاران در این مراسم پیش‌بینی شده است.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان، صدا و سیمای مرکز زنجان، آتش‌نشانی، اورژانس، اداره برق را در اجرای هر چه بهتر مراسم یاری می‌کنند، افزود: کمیته افتتاحیه و اختتامیه با 50 نیروی مجرب از بین دانشجویان مستعد مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برگزار می‌کند.

وی حضور خانواده‌های عوامل اجرایی مسابقات در مراسم افتتاحیه را از نکات جالب توجه این مراسم عنوان کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است در مراسم افتتاحیه از خانواده‌های عوامل اجرایی نیز دعوت به عمل آید.

صفوی هزینه برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران پیام‌نور را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: بودجه مورد نظر برای این مسابقات به صورت کامل تامین شده و تاکنون یک چهارم بودجه مصرف شده است.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول