اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود:

دولت تدبیر و امید به توسعه متوازن در استان سمنان بپردازد

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود: دولت تدبیر و امید باید با عزمی جدی به توسعه متوازن در استان سمنان بپردازد.

دولت تدبیر و امید به توسعه متوازن در استان سمنان بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی شاهینی صبح امروز به مناسبت در پیش بودن هفته دولت که هم‏زمان با سال‏روز شهادت رئیس جمهوری مکتبی شهید رجایی و نخست وزیر محبوب باهنر است، در گفت‌‏وگو با خبرنگاران، افزود: هفته دولت امسال فرصتی است تا مسئولان دولت‏‌های نهم و دهم که با شعار عدالت و مهرورزی و نیز توسعه متوازن و توزیع ثروت بر اساس ظرفیت و عدالت و توجه خاص به مردم و مناطق محروم و کمتر توسعه‏‌یافته در سال 84 قدرت اجرایی را به دست گرفتند، بتوانند با ارائه گزارش از عملکرد خود در استان‏ها و شهرستان‏ها شاخص‌‏های واقعی و عملی و قابل محسوس از توسعه متوازن در استان سمنان و شهرستان‏‌های آن به ویژه شرق استان سمنان مخصوصاً شاهرود را اعلام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: به طور طبیعی این توقع در مردم مناطق کمتر توسعه‏‌یافته استان سمنان، با روی کار آمدن دولت‏های عدالت‏‌محور و مهرورز نهم و دهم به وجود آمد که در پایان هفته دولت شاهد ارائه گزارشی از مسئولان اجرایی و عالی استان سمنان و شهرستان سمنان باشند تا هر چه بیشتر و بهتر با آن خدمات آشنا شوند.

شاهینی گفت: ارائه گزارش داخلی از اقدامات انجام شده در توسعه متوازن استان سمنان، این فرصت را به مسئولان آتی خواهد داد تا با آگاهی از وضعیت مناطق استان سمنان توجه خاص و لازم را برای ادامه سیاست توسعه متوازن انجام دهند و این کمک به دولت دکتر روحانی است.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: دولت تدبیر و امید که در چند روز اخیر کار خود را شروع کرده است، با بررسی لازم از وضعیت مناطق مختلف استان سمنان، شهرها، روستاها و مناطق واقعاً محروم با برنامه‏‌ریزی و تدبیر و با عزم جدی به توسعه متوازن در استان سمنان بپردازد.

شاهینی افزود: هفته دولت را باید مغتنم شمرد و از مسئولان خدوم و پرتلاش تقدیر و آنها را به مردم معرفی کرد.

وی تصریح کرد: این امید در آحاد مردم به وجود آمده که دولت با تدبیر خود، مشکلات اقتصادی، تورم، اشتغال و فاصله طبقاتی را بکاهد.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: مردم انقلابی و ولایت‏‌مدار ایران آگاه هستند که رفع این مشکلات به وقت و فرصت لازم نیاز دارد؛ اما از آنجایی که دولت را از خود و برآمده از آرای خود می‏دانند و به سیاست‏‌های آن رأی داده‌‏اند، ضمن امیدواری آمادگی دارند تا هر چه در توان دارند برای تحقق برنامه‏‌های اقتصادی به دولت تدبیر و امید کمک و یاری رسانند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول