اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کل ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور:

هدف المپیاد ایجاد روابط دوستانه بین دانشجویان است

دبیر کل ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه هدف المپیاد ایجاد روابط دوستانه بین دانشجویان است گفت: رعایت قوانین لازمه هر رقابت ورزشی به ویژه المپیاد است.

هدف المپیاد ایجاد روابط دوستانه بین دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی ظهر امروز در جلسه سرپرستان کل استان‌ها با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور اظهار کرد: یکی از اهداف این است که اشرافیت و آگاهی از این المپیاد به دست آوریم.

وی با اشاره به آگاه‌سازی ورزشکاران توسط سرپرستان اضافه کرد: این امر موجب ارتقای سطح آگاهی دانشجویان و عدم ناهماهنگی در حضور دانشجویان در شهر می‌شود.

دبیر کل ششمین دوره المپیاد ورزشی بانوان در ادامه با اشاره به حضور یک‌هزار و 500 ورزشکار در این دوره از مسابقات تصریح کرد: امید است با همکاری تیم‌ها و ورزشکاران خاطره خوشی از زنجان برای همگان رقم بخورد.

صفوی ادامه داد: ممکن است قواعد المپیاد کاملاً صحیح نباشد، اما قوانین بد بهتر از بی‌قانونی است.

همچنین در ادامه این جلسه مسئول کمیته حراست ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور نیز به بیان برخی از وظایف این کمیته پرداخت و گفت: استفاده از کارت شناسایی برای عوامل اجرایی، ورزشکاران به داخل سالن لازم و ضروری است.

احمدی با بیان اینکه به همراه داشتن موبایل، تبلت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری به داخل سالن‌های ورزشی ممنوع است، اضافه کرد: این لوازم قبل از حضور ورزشکاران در سالن‌ها باید جمع‌آوری شود.

وی درادامه با اشاره به برخی از خطاهای احتمالی در مسابقات اشاره کرد و گفت: در صورت بروز هرگونه اشتباه بدون حساسیت و تنش و به صورت قانونی به مشکلات رسیدگی می‌شود.

مسئول کمیته حراست ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور با اشاره به اینکه پس از ساعت 10 شب از خروج تمامی خودروها از دهکده المپیاد ممانعت به عمل می‌آید، اضافه کرد: این برنامه‌ریزی به دلیل محدود بودن رفت و آمدها در محیط ورزشی بانوان است.

انتهای پیام/2308/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول