اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان از تحصیل 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌‌نور استان زنجان خبر داد.

25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند

سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر دانشگاه پیام‌نور از نظر علمی و افزایش رشته‌های تحصیلی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش رشته‌های دانشگاهی به منظور فراهم ساختن شرایط ادامه تحصیل برای علاقه‌مندان به این امر صورت می‌گیرد، اضافه کرد: رشته‌های دانشگاهی پیام‌نور از تنوع لازم برخوردار بوده و سالانه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: بیش از 90 درصد دانشجویان پیام‌نور بومی هستند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی پیام‌نور افزود: این برنامه‌ها به منظور افزایش نشاط و شادابی در بین دانشجویان اجرایی می‌شود.

صفوی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن به میزبانی دانشگاه پیام‌‌نور افزود: این مسابقات در سال 90 برگزار شد.

وی میزبانی مسابقات شطرنج، کاراته و بدمینتون را نیز از دیگر میزبانی‌های استان زنجان در بخش ورزشی عنوان کرد و گفت: به علت اینکه استان زنجان در رقابت‌های پیشین در امر میزبانی موفق عمل کرده بود، از همین رو میزبانی ششمین المپیاد ورزشی دانشگاه پیام‌نور نیز به زنجان واگذار شد.

معاون دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با بیان اینکه امکانات لازم به منظور برگزاری این المپیاد با همکاری سایر دستگاه‌های استان فراهم شده است، اضافه کرد: با ارزیابی صورت گرفته از طریق هیئت‌های ورزشی استان، سالن‌های این رقابت‌ها در حد استاندارد هستند.

وی با بیان اینکه سالن های ورزشی بدمینتون، والیبال و بسکتبال در حد استاندارهای بین‌المللی هستند، افزود: همچنین تهویه نور، سیستم صوتی، رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی این سالن‌ها نیز در حد مطلوب و استاندارد است.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول