اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور:

دانشگاه پیام‌نور از پیشتازان توسعه کشور است

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: دانشگاه پیام‌نور از پیشتازان توسعه کشور هستند.

دانشگاه پیام‌نور از پیشتازان توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن زیاری در پیامی به ششمین المپیاد ورزشی کشور در زنجان دانشگاه‌های کشور، دانشگاهیان و به ویژه دانشگاه پیام‌نور را از پیشتازان توسعه کشور عنوان کرد و گفت: در سال‌جاری دانشگاهیان حماسه‌سازی بنیادینی در حماسه سیاسی ایفا کردند و این تلاش برای خلق حماسه سیاسی اقتصادی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور دانشجویان در این المپیاد، نمادی از رشد و برنامه محوری دانشگاه در زمینه ورزش است، افزود: در سال گذشته رقابت‌های شما در رشته‌های مختلف و برگزیده شدن شما برای حضور در این رقابت کیفی، بر اساس برنامه راهبردی تربیت بدنی و ورزش دانشگاه بوده است.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور تصریح کرد: به فضل الهی امسال رقابت‌های ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان پیا‌م‌نور در این مسیر و در یک روند مشخص رویدادهای ورزشی از پایین‌ترین سطح یعنی رقابت‌های درون استانی تا رقابت‌های سراسری تک رشته‌ای و در نهایت المپیادها خواهد داشت.

وی ادامه داد: امید است در راستای منویات مقام معظم رهبری پیش از این هم، شما عزیزان در عرصه تحصیل، تهذیب و ورزش پیشتاز بوده‌اید، امیدوارم که فراتر از رقابت‌های فردی و گروهی، در این رقابت‌ها نیز به ارزش‌ها و دوستی‌ها بیشتر بها دهید، چراکه مهم‌تر از قهرمانی، توجه و تاکید به ارزش‌های ایرانی، اسلامی و به ویژه منصفانه و جوانمردانه و نمایش رفتار پهلوانانه است.

انتهای پیام/73005/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول