اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

اصناف نقش مهمی در خنثی‎ کردن تحریم‎ها داشته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: اصناف نقش مهمی در خنثی کردن تحریم‎های دشمنان داشته است.

اصناف نقش مهمی در خنثی‎ کردن تحریم‎ها داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در جلسه مجمع عمومی اصناف و اتحادیه‎های گرگان اظهار داشت: اصناف و بازاریان طی ادوار مختلف با حمایت قاطعانه از نظام جمهوری اسلامی وفاداری خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان داده و پشتوانه قوی و محکمی برای نظام بوده و هستند.

وی تصریح کرد: اصناف و بازاریان در سالی که گذشت برای تامین مایحتاج مردم مشارکت فعالانه داشته و با توجه به تحریم‎های ناجوانمردانه دشمنان علیه نظام و کشور دوشادوش و همپای دولت و بخش‎های خصوصی دیگر نقش ارزنده و بسزایی در تنظیم بازار ایفا کردند و امیدواریم در سال‌جاری پس از خلق حماسه سیاسی، شاهد خلق حماسه اقتصادی هم با حضور و همکاری اصناف و بازاریان باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان خبر تأسیس بانک اصناف افزود: هر واحد صنفی می‌تواند در این بانک سرمایه‌گذاری کند، البته بازاریان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اتحادیه صنفی مربوطه یا مجمع امور صنفی مراجعه کنند.

وفایی همچنین از حضور فعالانه نماینده مجمع استان تشکر کرد و اذعان داشت: نماینده مجمع استان باید تلاش کنند تا در هیئت مدیره اصناف کشور دارای جایگاه و کرسی مناسبی باشند.

وی با اشاره به اجرای بهینه طرح شبنم در استان گفت: شبکه بازرسی و نظارت مردمی که به اختصار شبنم معرفی شده، طرحی است که با پیشنهاد و پیگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور شفاف‌سازی گردش کالا و اطلاع از اصالت و عدم قاچاق بودن آن استفاده می‌شود در واقع با نصب یک بارکد دو بعدی در قالب «برچسب شبنم» بر روی کالا است که می‌توان کالای اصلی از تقلبی و قاچاق را شناسایی کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین از اجرای طرح ساماندهی واحدهای صنفی فاقدین پروانه کسب در استان خبر داد و افزود: آخرین مهلت ثبت‎نام و تشکیل پرونده برای اخذ پروانه کسب موقت یکساله تا تاریخ 31 مردادماه جاری است. 

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول