اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلوار:

استادیوم جدید بوشهر به نام رئیسعلی دلواری نام‌گذاری شود

امام جمعه دلوار گفت: به مناسبت سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری، استادیوم جدید بوشهر به نام رئیسعلی دلواری نام‌گذاری شود.

استادیوم جدید بوشهر به نام رئیسعلی دلواری نام‌گذاری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار با بیان این‌که سالروز شهادت رئیسعلی دلواری به عنوان روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس نام‌گذاری شده تاکید کرد: با عنایت مقام معظم رهبری سالروز شهادت این شهید مبارز به‌عنوان روز مبارزه با استعمار انگلیس نام‌گذاری شد که این امر نشان‌دهنده مقام این شهید والا مقام است و ما وظیفه داریم که این شهید را به‌عنوان یک فرد مبارز و چهره شاخص به جهانیان معرفی کنیم.

وی بیان کرد: بوشهر پیشانی مقاومت و جبهه اصلی مبارزه با استعمار است و جا دارد همه رسانه‌های استان بوشهر به نحوی شایسته و مطلوب همایش بزرگ رئیس‌علی دلواری را پوشش دهند.

امام جمعه دلوار با بیان اینکه دلوار و نجف اشرف خواهرخوانده می‌شوند ابراز داشت: با توجه به اینکه مزار رئیس‌علی دلواری در نجف اشرف واقع است؛ بحث خواهرخواندگی دلوار و نجف اشرف مسئله مهمی است که انتظار داریم با پیگیری بیشتر و موثرتر محقق شود.

زاهددوست بر نام‌گذاری استادیوم جدید بوشهر به نام رئیسعلی دلواری تاکید و گفت: با توجه به اینکه این استادیوم در آستانه راه‌اندازی است و به دلیل مصادف شدن با 12 شهریور روز ملی مبارزه با استعمار، نامگذاری استادیوم جدید بوشهر به نام رئیسعلی دلواری از مسایل مهمی است که انتظار داریم با پیگیری معاون سیاسی استاندار بوشهر محقق شود.

امام جمعه دلوار گفت: از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در همایش دعوت کرده‌ایم که با مذاکرات انجام شده، رئیس مجلس تا پایان هفته جاری حضور ایشان در این همایش مشخص می‌شود.

زاهددوست بیان کرد: بزرگداشت رئیسعلی دلواری در واقع بزرگداشت یک فرد نیست بلکه بزرگداشت ارزش‌های دینی و معنوی است.

انتهای پیام/66006/ج30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول