اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر:

لزوم تاسیس بنیاد رئیسعلی دلواری در استان بوشهر

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه نام رئیسعلی دلواری به عنوان نماد عینی مبارزه با استعمار انگلیس در جهان می‌درخشد تاسیس بنیاد رئیسعلی دلواری دراستان بوشهر یک ضرورت است.

لزوم تاسیس بنیاد رئیسعلی دلواری در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین نامور ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استعمار با اشاره به گوشه‌هایی از مبارزات رئیسعلی دلواری اظهار داشت: رئیسعلی در سن جوانی پس از اطلاع از ورود انگلیسی‌ها به بوشهر، خود را به این شهر رساند و پس از مذاکره با علمای دینی حکم جهاد علیه نیروهای متخاصم انگلیسی را گرفت و در حرکاتی شجاعانه موفق شد انگلیس‌ها را از بوشهر برهاند.

نواده رئیسعلی دلواری با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های این شهید گرانقدر، اظهار داشت: رئیسعلی دلواری انسانی هوشمند، آگاه، متعهد، هدفمند و شجاع بود.

نامور به رشادت‌های رئیسعلی دلواری در مبارزه با استعمار پیر انگلیس اشاره کرد و ادامه داد: رئیسعلی دلواری نمادی از فرهنگ و روحیه استعمارستیزی مردم استان بوشهر و دیگر نقاط ایران است.

وی گفت: تلاش شود برنامه‌های مناسب، سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار متناسب با شأن این شهید و مردم استان بوشهر برگزار شود.

مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر خواستار نامگذاری خیابان اصلی شهرهای استان بوشهر به نام این شهید و تاسیس بنیاد رئیسعلی دلواری در استان بوشهر شد و گفت: تاسیس این بنیاد سبب می‌شود که برنامه‌ریزی بهتری برای برگزاری مراسمات و همایش‌های رئیسعلی انجام شود.

نامور،با بیان اینکه سال آینده یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری است گفت: باید سعی شود برنامه‌هایی برای این مناسبت مهم تدارک دیده شود.

وی، همچنین برمرمت قبر رئیسعلی دلواری در وادی السلام نجف اشرف تاکید کرد.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول