اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر عنوان کرد

برگزاری همایش رئیسعلی دلواری/لزوم انعکاس افتخارات رئیسعلی در سطح ملی

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: روز 12 شهریور امسال همایش بزرگ رئیسعلی دلواری با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود و باید با برنامه‌ریزی بیشتر و موثرتر در راستای اجرای باکیفیت این برنامه اهتمام ورزیم.

برگزاری همایش رئیسعلی دلواری/لزوم انعکاس افتخارات رئیسعلی در سطح ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار بیان کرد: 12 شهریور مصادف با سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری است و ما مکلف هستیم که این مسئله را به نسل جدید معرفی کنیم و باید خدمات بی‌شائبه‌ای که برای این مملکت انجام داده‌اند را تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استعمار باید جهانی شود، تصریح کرد: باید به گونه‌ای رئیسعلی و سایر دلاورمردان مبارزه با استعمار را معرفی کنیم که نسل جوان ما به اسطوره‌های خود افتخار کنند.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: رئیسعلی دلواری سبب شد که ملت ما در برابر استعمار پیر ایستادگی کند و تن به ذلت ندهد، باید یاد و حرکت این استعمارستیز را به بهترین شکل گرامی بداریم.

پرآور با بیان اینکه رئیسعلی دلواری با فتوای مجتهدین در عرصه جهاد ورود کرد، افزود: در استان زرخیز بوشهر علمای بزرگی چون آیت‌الله بلادی، مجتهد برازجانی، سید علی دشتی و آیت‌الله اهرمی در کنار رئیسعلی دلواری با مقاومت در برابر استعمار انگلیس حماسه‌آفرینی کردند و برگ زرینی در تاریخ افتخارات کشور ثبت کردند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: روز 12 شهریور امسال همایش بزرگ رئیسعلی دلواری با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود و باید با برنامه‌ریزی بیشتر و موثرتر در راستای اجرای باکیفیت این برنامه اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: همایش روز 12 شهریور در نوبت صبح در سالن 9 دی و در نوبت عصر در دلوار برگزار می‌شود و انتظار داریم کمیته‌های پنج‌گانه با برنامه‌ریزی لازم نسبت به کیفیت‌بخشی به همایش همت کنند.

پرآور بیان کرد: مقام معظم رهبری لقب شهید را به رئیسعلی دلواری دادند و این افتخاری برای کشور است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: نام و یاد رئیسعلی دلواری باید در جای جای ایران اسلامی ثبت و ضبط شود و باید افتخارات ایشان در سطح ملی و بین‌المللی منعکس شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول