اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

جوانان در عمران کشورمان به کار گرفته شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: جوانان در عمران و آبادانی ایران اسلامی باید به کار گرفته شوند، تا روند توسعه کشور شتاب پیدا کند.

جوانان در عمران کشورمان به کار گرفته شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جمشید اسعدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: باید جوانان مستعد، خلاق و توانمند در راستای عمران و آبادانی کشورمان وارد عمل شوند، تا به این ترتیب منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصادی تحقق پیدا کند.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی با آموزش فنی و حرفه‌ای استان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در ارتباط با به کار بستن جوانان مومن و متعهد در سازندگی کشور، استفاده از نیروهای متخصص داوطلب بسیج در امر عمران رهنمودهایی داشته‌اند، که برای جامه عمل پوشاندن به این موارد با سازمان بسیج سازندگی تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.

اسعدی به اهداف ترسیم شده در این تفاهم‌نامه اشاره کرد و بیان داشت: گسترش دانش، ارتقای توانایی‌ سرمایه‌های انسانی، افزایش مهارت‌های فردی ساکنان مناطق روستایی و کم‌برخوردار، ارتقای توانایی‌های مردم مرزنشین از جمله مهم‌ترین اهدافی است، که از انعقاد این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.

وی به ضرورت استفاده از توانایی‌های بسیجیان تاکید کرد و بیان داشت: در بخش‌های مختلف اعم از صنعت، خدمات، کشاورزی، هنر و ...باید از قابلیت‌های این قشر حداکثر استفاده به عمل آید، چه بسا از این رهگذر روند توسعه کشورمان شتاب پیدا کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ارتقای مهارت‌های شغلی منجر به کاهش مهاجرت از روستاها می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای ایجاد تعاونی‌های آموزشی و تشکیل آموزشگاه‌های آزاد در اولویت قرار دارد، که از طریق تعامل نزدیک با نیروهای بسیجی این مهم تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/61002/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول