اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خبر داد

فعالیت 118 آموزشگاه آزاد فعال فنی حرفه‌ای در استان بوشهر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از فعالیت 118 آموزشگاه آزاد فعال فنی حرفه‌ای در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 118 آموزشگاه آزاد فعال فنی حرفه‌ای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین خمسه عصر شنبه در دیدار با کارآموزان فنی و حرفه‌ای دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری از اولویت‌های مسئولان در چند سال اخیر بوده و دولت در این راستا گام‌های اساسی برداشته است.

وی افزود: توانمندسازی جوانان و افزایش تخصص و کارایی این قشر گامی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار است و باید در این مسیر گام‌های بلندتری برداشته شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای در چند سال اخیر در راستای ارائه آموزش‌های تخصصی اهتمام خاصی داشته و این آموزش‌ها موجبات بهبود وضعیت کسب و کار شده است.

خمسه تصریح کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در چند سال اخیر بیشترین خدمات را به جوانان ارائه کرده‌اند و امسال نیز به ویژه در راستای آموزش‌های تخصصی برای اشتغال در پارس جنوبی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای نظارت دقیقی بر دوره‌های آموزشی دارد و بعد از ثبت نام در پرتال آزمون این سازمان، آزمون کتبی از این افراد گرفته و در صورت قبولی و دادن آزمون عملی زیر نظر ناظر این اداره در صورت کسب نمره 70 قبول خواهند شد و مدارک فنی و حرفه‌ای را کسب خواهند کرد.

این مسئول گفت: کیفیت‌بخشی به دوره‌های تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های این سازمان است و امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

خمسه بیان کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر هم‌اکنون با 10 مرکز آموزشی ثابت و چندین مرکز آموزشی سیار و همچنین سه مرکز تخصصی ویژه خواهران در شهرستان‌های گناوه، دشتستان و بوشهر فعال است.

وی در پایان از فعالیت 118 آموزشگاه آزاد فعال فنی حرفه‌ای در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان در امر تربیت نیروی انسانی ماهر فعالیت می‌کنند و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات در این مراکز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول