اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیرجان در مجلس:

تیم اقتصادی دولت باید اعتماد را به سرمایه‌گذاران برگرداند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت برای برگرداندن اعتماد به سرمایه‌گذاران، تجار و بازاریان تلاش کند.

تیم اقتصادی دولت باید اعتماد را به سرمایه‌گذاران برگرداند

شهباز حسن‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تلاش‌های خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: فضای جامعه به لطف خدا و تاکید مقام معظم رهبری و تدابیر هوشمندانه رؤسای سه قوه از شادابی و نشاط مطلوبی برخوردار است و رؤسای سه قوه به دنبال تداوم این حس خوب هستند تا رضای خدا و خواست مردم محقق شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همان طور که در نطق خود در صحن مجلس شورای اسلامی بیان کردم، فرهنگ بسیار خوبی را رئیس جمهور، هیئت دولت، معاونان و مشاوران روحانی بنا کردند و این فرهنگ تقدیر و تشکر از مجلس در زمینه پروسه رأی اعتماد به وزیران کابینه است.

حسن‌پور بحث معیشت مردم، اشتغال، تورم لجام‌گسیخته و ارتباط با دنیای خارج را دغدغه اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی و مردم خواند و تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمال صفا، صمیمیت و وفاق 15 وزیر را با رأی بالا و بی‌نظیر روانه پاستور کردند و انتظار می‌رود، این وزیران با تمام توان برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با بررسی تاریخ متوجه می‌شویم که تاکنون وزیر اقتصادی در ایران نداشته‌ایم که مانند وزیر اقتصاد فعلی با 274 رأی روانه پاستور شود، افزود: این رأی بالا حکایت از اهمیت مسائل اقتصادی دارد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: مردم با حضور باشکوه در انتخابات به خوبی حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را خلق کردند و رئیس‌جمهور هم در مدت زمان کوتاهی لیست وزیران پیشنهادی را اعلام کرد و مجلس شورای اسلامی با تمام توان و دقت نظر سعی کرد که وزیران را با پشتوانه بالایی بدرقه کند.

حسن‌پور خاطر نشان کرد: اطرافیان وزیر امور خارجه به نقل از وی بیان کردند که ظریف این رأی معنی‌دار نمایندگان مجلس به خود را پاس می‌دارد و در بحث رفع دغدغه‌های مردم در ارتباط با جهان خارج تلاش می‌کند.

وی اولویت‌های تیم اقتصادی دولت را معیشت مردم، اشتغال جوانان، کنترل تورم، ثبات در بازار و برگرداندن اعتماد به سرمایه‌گذاران، تجار و بازاریان ذکر کرد.

حسن‌پور ابراز داشت: به عنوان نماینده مردم انتظارم از وزیران این است که همانطور که رئیس جمهور بارها اعلام کرد، بنای کار این دولت بر اعتدال است، وزرا از تمام توانمندی‌های نیروهای انسانی متخصص و متعهد استفاده کنند و از حواشی به شدت دور باشند.

وی اظهار داشت: به طور قطع مردم خوشحال می‌شوند که وزیران دولت یازدهم از وزرای دولت‌های قبلی به عنوان اتاق فکر خود بهره ببرند.

انتهای پیام/80019/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول