اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

دولت جدید به فکر محرومیت‌زادیی از کهگیلویه و بویراحمد باشد

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: از دولت جدید می‌خواهیم پس از شکل‌گیری، محرومیت‌زدایی از استان‌های کمتر برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار قرار دهد.

دولت جدید به فکر محرومیت‌زادیی از کهگیلویه و بویراحمد باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در حاشیه نماز عید سعید فطر در جمع خبرنگاران با بیان این‌که دولت با شعار اعتدال می‌تواند به مردم و کشور خدمت کند، اظهار کرد: اعتدال‌گرایی در عمل حلال بسیاری از مشکلات است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اعتدال در کارها رعایت شود دیگر شاهد منازعات بی‌هدف و بی‌حاصل سیاسی نخواهیم بود.

بزرگواری افزود: در استان ما نیز این نوع منازعات وجود دارد که امیدواریم روزی برای همیشه آن را به فرموده مقام معظم رهبری کنار بگذاریم چرا که دعوای سیاسی مانع توسعه می‌شود و افراد را از همدلی برای اندیشیدن به پیشرفت باز می‌دارد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با بسیاری از وزرای پیشنهادی جلساتی داشته‌ایم و در این نشست‌ها گوشزد کرده‌ایم که لازم است به این استان توجه بیشتری داشته باشند.

بزرگواری از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی برخوردار از همه مواهب طبیعی یاد کرد و گفت: با وجود 10 درصد آب و 18 درصد نفت کشور نباید امروز وضعیت ما این باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه نخبگان استانی در پی‌گیری مطالبات مردم را مهم در امر محرومیت‌زدایی دانست و گفت: امروز اگر نخبگان برای توسعه استان احساس وظیفه نکنند چه کسی باید این بار را بر دوش بکشد و چگونه می‌توان به پای استان‌های پیشرفته و برخوردار رسید.

بزرگواری خاطرنشان کرد: سیاسیون هم برای پیشرفت استان خودشان وظایفی بر عهده دارند و بدون همدلی در عین اختلاف سلیقه نمی‌توان چشم‌اندازهای دلخواه آینده را تصور کرد.

انتهای پیام/2571/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول