اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

دولت جدید از کارخانه‌ها و جایگاه‌های تولید حمایت کند

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت یازدهم از کارخانه‌ها و جایگاه‌های تولید حمایت داشته باشد.

دولت جدید از کارخانه‌ها و جایگاه‌های تولید حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با تاکید بر انجام واجبات و پرهیز و اجتناب کامل از معاصی اظهار داشت: عید فطر عید مسلمانان و روز زکات و نیایش به درگاه خداوند است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه و نماز عید اجتماع و گردهمایی و نشان از وحدت و انسجام مسلمانان است تا دشمنان از این اجتماعات بترسند و این وحدت آنها را از توطئه‌چینی علیه جامعه اسلامی دور سازد.

رمضانی‌پور با تاکید بر اهتمام ورزیدن به معیشت و ازدواج جوانان خاطر نشان کرد: تامین مسکن و معیشت به ویژه برای جوانان و نیز اشتغال این قشر دغدغه همه است، زیرا ازدواج موجب دوری از لغزش‌ها و انحرافات جوانان می‌شود.

این مسئول ماه رمضان را ماه رحمت خدا خواند و ابراز داشت: کسانی که طی ماه مبارک رمضان از فرصت‌ها استفاده و تقوا پیشه کردند، بدانند تنها راه دوری از گرفتاری‌ها و مشکلات تقوا است.

رمضانی‌پور از ساخت مصلای بزرگ امام خامنه‌ای در رفسنجان یاد کرد و افزود: ساخت این مصلا در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع آغاز شده و مجموعه‌ای فرهنگی، عبادی، معنوی و آموزشی برای همه شهروندان محسوب می‌شود، لذا برای ساخت آن هر کس در توان خود کمک کند و در این مشارکت معنوی سند مالکیت معنوی در نظر گرفته شده و به هر کسی که خیر باشد و در این راستا گام بردارد تقدیم می‌شود.

رمضانی‌پور با اشاره به آغاز دولت یازدهم تصریح کرد: دولت جدید باید از کارخانجات و جایگاه‌های تولید در شهرستان حمایت کند و این حمایت جدی موجب عدم تعطیلی کارخانه‌ها شود.

وی توسعه شهرستان را مهم‌ترین دغدغه خواند و بیان داشت: برای تحقق این امر مهم از تمام‌ ظرفیت‌ها باید استفاده شود و خیران برای اشتغالزایی سهم خود را نشان دهند.

امام جمعه رفسنجان کنترل نابجای جمعیت را موجب پیری جامعه دانست و عنوان کرد: داشتن یک فرزند کم است و جامعه را به پیری می‌گراید و خانواده‌ها باید دو یا بیشتر فرزند داشته باشند تا جامعه‌ای جوان و شاداب داشته باشیم.

این مسئول به بیماری پرخطر و ویروسی ایدز اشاره و تاکید کرد: این معضل یک خطر جدی برای جامعه محسوب می‌شود که باید کاری کنیم به جامعه ما سرایت نکند.

رمضانی‌پور پرداخت زکات را واجب دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محصول کشاورزی شهر ما پسته است و زکات به آن تعلق نمی‌گیرد کشاورزان می‌توانند با اختصاص دادن چند درخت برای پرداخت زکات معنوی گام بردارند که ثواب زیادی دارد‌.

انتهای پیام/80016/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول