اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

بازخوانی دوران اسارات آزادگان بهترین کلاس درس نسل آینده است

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: بازخوانی مدت زمان در بند بودن رزمندگان سلحشور انقلاب در دوران اسارت بهترین کلاس درس برای نوجوانان و جوانان است.

بازخوانی دوران اسارات آزادگان بهترین کلاس درس نسل آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز حسین‌علی شرکائی فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با سه خانواده آزاده جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

آزاده جانباز سرهنگ حاج الیاس تکلو با هشت و نیم سال اسارت و 50 درصد جانبازی،  آزاده جانباز منصور خدابخشی با پنج سال اسارت و 30 درصد جانبازی و یوسف صلح‌میرزایی آزاده جانباز با چهار سال و شش ماه اسارت و 30 درصد جانبازی پس از دیدار، توسط فرماندار این شهرستان تویسرکان با اهدا هدیه تجلیل شدند.

در این آیین رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه آزادگان اسوه‌های صبر و پایداری هستند، افزود: ایثار و از خود‌گذشتگی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله آرامش و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام علی کاروند با بیان اینکه سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور نقطه عطفی در روز شمار تاریخ شکوهمند انقلاب است، گفت: بازخوانی مدت زمان در بند بودن رزمندگان سلحشور انقلاب در دوران اسارت بهترین کلاس درس برای نوجوانان و جوانان است.

وی هشت سال دفاع را آزمایش بسیار خطیر برای ملت ایران خواند و تصریح کرد: فرزندان ایران زمین با تحمل سختی‌ها و رنج‌های فراوان استقلال و اقتدار کشور را در جهان تثبیت کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان بیان کرد:  فرزندان این دیار با به جان خریدن سختى‌ها، فداکاری و ایستادگى در برابر دشمن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاعی جانانه کردند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید قدردان از‌ خود گذشتگی ایثارگران دوران اسارت باشیم،  گفت: مقاومت جوانان ما در مقابل دشمن برای ملت افتخار و سربلندی به ارمغان آوردند.

کاروند خاطرنشان کرد: با وجود این چنین غیور مردانی هیچ قدرتی جرأت ندارد علیه کشور ما اقدام کند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول