اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان:

وجود آزادگان در صنعت نفت موهبت است

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: وجود آزادگان در صنعت نفت یک موهبت و غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

وجود آزادگان در صنعت نفت موهبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون ظهر امروز با حضور در اداره مخابرات این شرکت با علی حسین رئوفی منش کارمند این شرکت که مدت 90 ماه از عمر خویش را در پشت میله‌های زندان‌های رژیم بعثی عراق گذرانید دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در این دیدار که از سوی مدیران عملیات، خدمات و روسای بسیج و حراست همراهی می‌شد در سخنانی با عنوان اینکه آزادگان مصداق بارز ایثار و گذشت هستند، اظهار کرد: شما آزادگان سرمایه‌ها و یادگاران ارزشمند این مملکت هستید که وجودتان غنیمتی گرانبهاست.

وی وجود آزادگان در صنعت نفت را غنیمتی ارزشمند برشمرد و افزود: شما با صبر و طاقت فراوان در دوران اسارت از حیثیت و کیان این مملکت دفاع کردید و امروزه وجودتان در صنعت نفت یک موهبت و غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

پیرامون خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم مشقت‌ها و سختی‌هایی که شما عزیزان برای آزادی ایران و آزادگی ایرانیان متحمل و متقبل شدید را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا آنها بدانند عزت و سربلندی امروز ما مرهون ایثار و از خود گذشتی آزادگان و ایثارگران و شهداست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و هیئت همراه سپس با حضور در منزل علی عسگر پروین دیگر آزاده صنعت نفت مسجدسلیمان با وی دیدار و این مناسبت را به وی تبریک عرض کردند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول