اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

آزادگان پیام آوران فرهنگ عاشورایی هستند

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: آزادگان اسوه‌های پایمردی بر اصول انقلابی و پیام آوران فرهنگ عاشورایی هستند.

آزادگان پیام آوران فرهنگ عاشورایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان سپاه استان، اظهار کرد: ایثار و از خودگذشتگی آزادگان در مدت حضورشان در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق، الگوی مثال زدنی از صبر و استقامت است.

وی از آزادگان به‌عنوان اسوه‌های پایمردی بر اصول انقلابی نام برد و گفت: نسل جوان می‌تواند با بهره‌گیری از اندوخته‌های معنوی این عزیزان، فرهنگ ایثار و شهادت را تجربه ذهنی کند.

محمدسلیمانی با بیان اینکه آزادگان پیام آوران فرهنگ عاشورایی هستند،  ادامه داد: آزادگان به معنای واقعی کلمه، نمایندگان فرهنگی عقیدتی انقلاب اسلامی در اردوگاه‌های دشمن بعثی بودند و توانستند در آن برهه از زمان تأثیر بسزایی روی نیروهای دشمن بگذارند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: تکریم و تجلیل از آزادگان، کمترین کاری است که می‎توانیم برای این عزیزان انجام دهیم.

وی، ترویج ناگفته‎های ارزشمند دوران آزادگی را از رسالت‎های خطیر آزادگان برشمرد و گفت: لازم است گنجینه پرارزش دوران هشت ساله دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه چهارماحل و بختیاری جمعی از آزادگان سپاه استان با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول