اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

آزادگان در دوران اسارت معادلات جهانی را تغییر دادند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان سرافراز ایران اسلامی در دوران اسارت با ایثارگری، شجاعت و پیروی از رهبر کبیر انقلاب معادلات جهانی را به نفع خود تغییر دادند.

آزادگان در دوران اسارت معادلات جهانی را تغییر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته در سومین همایش گرامیداشت آزادگان استان در محل باغ‌موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به گزارش صلیب سرخ جهانی در مورد اسیران در جنگ ها افزود: بعد از جنگ جهانی دوم 2 میلیون اسیر وجود داشت که هیچ یک از آنها در شجاعت و ایثارگری به اسرای ایرانی نمی‌رسیدند.

وی تصریح کرد: آزادگان در دوره اسارت با صبر و مقاومت بی‌نظیر خود با تکیه بر اعتقادات دینی و ملی خود دشمن بعثی را به اسارت خود در آورده بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تهیه 120 صفحه از جنایات رژیم بعثی در دوران اسارت در اردوگاه‌های دشمن را یادآور شد و گفت: عملکرد آزادگان انعکاسی بین‌المللی پیدا کرد که همین اقدام باعث عذرخواهی رژیم بعثی شد.

وی از خاطرات آزادگان با عنوان ذخایر باارزش یاد کرد و اظهار داشت: این خاطرات باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

خجسته به تشریح اقدامات انجام گرفته در مجلس پیرامون ایثارگران پرداخت و افزود: 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای معوقات ایثارگران پیش‌بینی شده که در صورت تأمین اعتبار تخصیص خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم گفت: توجه ویژه به آزادگان و فرزندان آنان از جمله خواسته‌های مطرح شده به رئیس جمهور بوده است.

انتهای پیام/89017/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول