اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با زدن 4 گل در 5 هفته

مهاجم صبای قم صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شد

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در صدر جدول گلزنان لیگ سیزدهم قرار گرفت.

مهاجم صبای قم صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تاکنون پنج هفته از بازی‌های نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده است، اتفاقات جالب توجهی در لیگ برتر رخ داده که برخی از آنها به صبای قم اختصاص دارد.

صبای قم تیمی است که بعد از پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 11 بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست داد و 11 بازیکن جدید که عمدتا آن‌ها جوان و جویای نام هستند، جایگزین آن‌ها شدند.

صبا تیمی است که در مقایسه با بسیاری از تیم‌های لیگ برتری بازیکنان کم نام و نشان و جویای نام زیادی دارد و در واقع می‌توان گفت که این تیم یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر و البته از جمله کم هزینه‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ سیزدهم به شمار می‌رود.

صبا بازیکنان آینده‌داری دارد که می‌توانند با درخشش در ترکیب این تیم و بزرگی کردن در مقابل تیم‌های سرشناس لیگ برتر خود را خیلی زود به جایگاه‌های بالا رسانده و حتی در سطح اول فوتبال کشور مطرح شده و به تیم ملی کشورمان راه یابند.

در کنار بازیکنان جوان و جویای نامی که امسال زیر‌نظر یک مربی علاقمند به جوانان یعنی محمد مایلی کهن کار می‌کنند، چهره‌های کارکشته و با تجربه‌ای همچون مرتضی کاشی، محسن بیات، اکبر صادقی، مجید حیدری و غلامرضا عنایتی نیز در ترکیب صبای قم حضور دارند که جوانترها از بازی در کنار این نفرات تجربه کسب می‌کنند.

غلامرضا عنایتی در حال حاضر قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین فوتبالیست مطرح در بین تمام نفرات صبای قم است و در واقع بهترین مهره این تیم نیز به شمار می‌رود و بعد از درخشش با پیراهن صبای قم در لیگ یازدهم در لیگ امسال نیز نقشی موثر و تعیین کننده در ترکیب صبای قم ایفا می‌کند.

این مهاجم با تجربه که در 12 دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب سه عنوان آقای گل تاریخ لیگ برتر شده و از این نظر رکورددار است، در حال حاضر نیز که لیگ سیزدهم را سپری می‌کنیم با پیراهن صبای قم در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

عنایتی در پنج بازی گذشته برای صبای قم موفق به زدن چهار گل شده و هم‌اکنون در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر حضور دارد در حالی که این مهاجم در هفته‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب به ملوان بندر انزلی، نفت تهران و گسترش فولاد تبریز گل زده است.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول