اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال استان قم:

سرمربی صبای قم به بازی‌های آسیایی نوجوانان اعزام شد

دبیر هیئت هندبال استان قم از اعزام سرمربی تیم لیگ برتری هندبال صبای قم به رقابت‌های آسیایی هندبال نوجوانان خبر داد.

سرمربی صبای قم به بازی‌های آسیایی نوجوانان اعزام شد

وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: سرمربی تیم هندبال صبای قم یعنی غلامعلی اکبرآبادی از مربیان بسیار خوب و سازنده هندبال کشور محسوب می‌شود که به خصوص در رده‌های سنی پایه خدمات ارزنده‌ای به هندبال کشور ارائه کرده است.

وی ادامه داد: اکبرآبادی سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور با نشان دادن توانایی بالا و نبوغ خود در مربیگری تیم هندبال صبای قم را به عنوان قوی‌ترین تیم مسابقات به مصاف حریفان فرستاد و سرانجام با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.

دبیر هیئت هندبال استان قم افزود: در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور غلامعلی اکبرآبادی سرمربی تیم صبای قم بود و با درایت بالای خود تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر هندبال نائل کرد، امسال نیز با توجه به این عملکرد خوب و مثبت، اکبرآبادی در راس کادر فنی صبای قم حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: این مربی 46 ساله بعد از موفقیت ارزنده‌ای که با تیم هندبال صبای قم کسب کرد یک موفقیت دیگر به کارنامه مربیگری خود افزود و از سوی فدراسیون هندبال به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال رده سنی نوجوانان کشورمان منصوب شد.

اخوان یاد آور شد: بعد از بهمن ماه سال گذشته که رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم هندبال صبای قم به پایان رسید، اکبر آبادی مشغول تمرینات، اردوها و برنامه‌های آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان شد تا این تیم خود را برای بازی‌های آسیایی نانجینگ چین آماده کند.

وی ابراز داشت: مسابقات آسیایی هم اکنون در حال برگزاری است و تیم ملی نوجوانان کشورمان با هدایت سرمربی صبای قم یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان نخست این دوره از پیکارهای هندبال قهرمانی پسران نوجوان آسیا به شمار می‌رود.

دبیر هیئت هندبال استان قم بیان کرد: امیدواریم صبای قم بعد از سال‌ها بازگشت به مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با درخشش بازیکنان با انگیزه خود و درایت این مربی با تجربه بتواند عملکرد خوبی در پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال داشته باشد.

وی اظهار داشت: امسال در رقابت‌های لیگ دسته برتر قهرمانی هندبال مردان باشگاه‌های کشور 11 تیم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان قهرمان به رقابت‌های هندبال باشگاه‌های آسیا و دو تیم انتهای جدول به مسابقات لیگ دسته اول این رشته بروند.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول