اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صبا منتظر نخستین حریف در لیگ برتر پانزدهم

نخستین حریف تیم فوتسال صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با قرعه‌کشی پانزدهمین دوره لیگ برتر مشخص می‌شود.

صبا منتظر نخستین حریف در لیگ برتر پانزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حریفان تیم فوتسال صبای قم در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز مشخص می‌شوند که قرعه‌کشی لیگ برتر با حضور نمایندگان باشگاه‌های شرکت‌کننده در لیگ در اصفهان به انجام می‌رسد.

آغاز لیگ پانزدهم از چهاردهم شهریورماه

بعد از انجام دیدارهای هفته پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال در روز دوازدهم اسفندماه سال 1391 و قهرمانی تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان و نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم و همچنین سقوط تنها یک تیم به لیگ دسته اول فوتسال، لیگ آینده از چهاردهم شهریورماه آغاز می‌شود.

سازمان لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه چهاردهم شهریورماه را به عنوان روز آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دوره پانزدهم در نظر گرفته است، زمان قرعه‌کشی این رقابت‌ها را نیز اعلام کرده است.

رقابت 14 تیم برای قهرمانی و رسیدن به فوتسال باشگاه‌های آسیا

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال، بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه بیست و هفتم مردادماه با حضور 14 تیم قرعه‌کشی می‌شود تا برنامه بازی‌های نیم فصل نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال مشخص شود.

در حالی که چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آخرین بار با حضور 13 تیم به انجام رسید، دوره پانزدهم با رقابت 14 تیم برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری در مدت 26 هفته بازی‌های خود را انجام می‌دهند.

3 نایب قهرمانی فوتسال قم با ارم کیش و صبا در تاریخ لیگ برتر

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد بود، تیمی که در 14 دوره گذشته با نام‌های دیگری از جمله ارم کیش، کیش ایر و تربیت بدنی قم نیز در مسابقات لیگ برتر فوتسال به مصاف حریفان رفته است.

نگاهی گذرا به تاریخ رقابت‌های برگزار شده 14 دوره قبل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صبا را به عنوان یکی از تیم‌های با سابقه این مسابقات معرفی می‌کند، تیمی که در تمام 14 دوره سپری شده این رقابت‌ها در لیگ برتر بوده و بهترین جایگاهش در تمام این ادوار مقام‌‌های نایب قهرمانی در دور‌های ششم، دهم و چهاردهم‌های سوم و چهارم لیگ‌های هفتم و یازدهم و جایگاه سیزدهم لیگ پنجم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور بوده است.

شمس، ابطحی و حسن‌زاده موفق‌ترین مربیان فوتسال قم در لیگ برتر

این تیم در 14 دوره حضور خود به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور موفق به کسب رتبه‌های سوم،‌ چهارم و ششمی نیز شده است و در این فصول با سرمربیان مطرح و نام آشنایی گام به رقابت با حریفان لیگ برتری گذاشته است.

مربیانی نظیر سیدمهدی ابطحی،‌ صادق ورمزیار، سید حسین حسینی، حسین شمس، سیدمهدی غیاثی، محسن حسن‌زاده، رضا کردی، ابوالفضل ثانی و چند مربی دیگر گام به بازی‌های لیگ برتر فوتسال گذاشته و با توجه به کسب سه نایب قهرمانی در دوره‌های ششم،‌ دهم و چهاردهم حسین شمس، سیدمهدی ابطحی و محسن حسن‌زاده موفق‌ترین مربی صبا در این ادوار پنج‌گانه محسوب می‌شوند.

اگرچه صبا در لیگ چهاردهم که یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور بود، اما 25 هفته صدرنشینی را در هفته پایانی با شکست سنگین در خارج از خانه مقابل تیم مقتدر شهید منصوری قرچک از دست داد تا تیم گیتی‌پسند اصفهان دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

============

گزارش: رضا جعفری

============

انتهای پیام/78002/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول