اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

صبای قم در مقابل گسترش فولاد به تساوی رسید

تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در مقابل تیم گسترش فولاد به نتیجه تساوی رضایت داد.

صبای قم در مقابل گسترش فولاد به تساوی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو تیم لیگ برتری صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 و 40 دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

صبای قم در این دیدار به سرمربی گری محمد مایلی کهن و با ترکیب مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی (سید مهدی حسینی 72)، ابوالفضل ابراهیمی،مهدی مومنی (کیوان امرایی 75)، محسن بیات، مجید هوتن، فرید کریمی، اکبر صادقی(حامد پورعمرانی 80)، مهدی محمدی، مسعود حق جو و غلامرضا عنایتی به میدان رفت و در مقابل هم رسول خطیبی سرمربی گسترش فولاد تبریز، محسن فروزان، خالد شفیعی، سید مهدی قریشی، سعید مهدی پور(سعید آقایی 46)، امیر تیزرو، سامان نریمان، احمد کامدار(دیگو چاواری78)، میثم نقی زاده،مهرداد بایرامی، ایمان موسوی، علیرضا نقی زاده(سید امیر نظامی پور 40) را به میدان فرستاد.

در دقیقه چهارم این بازی پاس به عقب هوتن به طهماسبی با اشتباه دروازه‌بان صبا توام شد و موسوی توپ را با دروازه میزبان آشنا کرد و در ادامه هم در دقیقه 28 سامان نریمان پاسی را از میانه میدان برای مهرداد بایرامی ارسال کرد که منجر به گل دوم تیم تبریزی شد.

این پایان کار نبود و عنایتی در دقیقه 33 پاس زیبای هوتن را به گل تبدیل کرد و در دقیقه 61 هم همین بازیکن با ضربه سر گل دوم صبا را به ثمر رساند ضمن اینکه ضربه سر عنایتی در دقیقه 88 هم تیر دروازه گسترش فولاد را به لرزه در آورد.

مهدی محمدی از تیم صبا و سعید آقایی و امیر تیزرو از تیم گسترش فولاد در این دیدار از جمشید محمدی داور دیدار اخطار گرفتند.

انتهای پیام/78004/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول