اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیبی:

باید 5 گل به صبا می‌زدیم/ موافق وقت تلف کردن نیستم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ما باید در نیمه اول حداقل چهار یا پنج گل به تیم صبا می‌زدیم چون برای بردن به قم آمده بودیم.

باید 5 گل به صبا می‌زدیم/ موافق وقت تلف کردن نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رسول خطیبی بعد از پایان بازی تیمش در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در کنفرانس خبری این دیدار گفت: ما در پنج بازی اخیر همواره از حریفان خود جلو بوده‌ایم اما پیروزی در برخی از بازی‌ها مانند دیدار با صبا را به راحتی از دست داده‌ایم.

وی ادامه داد: من موافق وقت تلف کردن تیمم در این دیدار نیستم در واقع باید بگویم که ما در این بازی‌هایی که تا این هفته انجام داده‌ایم حتی در شرایطی که جلو بوده‌ایم مهاجم به زمین آورده‌ایم چون دوست نداریم که دفاعی بازی کنیم و وقت را بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز افزود: ما در نیمه اول توانستیم دو گل به تیم صبا بزنیم ضمن اینکه اگر تمام موقعیت‌های ما قرار به گل شدن بود، باید حداقل چهار یا پنج گل در 45 دقیقه اول به تیم صبا می‌زدیم و با خیال راحت به استراحت نیمه می‌رفتیم.

خطیبی ابراز داشت: دو تعویض اجباری داشتیم که این به تیم ما ضربه زد ما با اینکه نخستین بازی خارج از خانه را در این فصل رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم خوب صبای قم انجام می‌دادیم، اما برای حداقل امتیاز نیامده بودیم و می‌خواستیم ببریم اما خوشحالم که از قم با امتیاز به تبریز باز می‌گردیم.

وی با اشاره به اینکه سرمربی صبا معتقد است که تیم گسترش فولاد تبریز زیاد وقت بازی را تلف می‌کرد، تصریح کرد: ما این را قبول نداریم زیرا مصدومیت بازیکنان ما جدی بود و شما اگر به عکس العمل‌های من دقت می‌کردید هرگاه چنین اتفاقی می‌افتاد من خودم به بازیکنان اعتراض می‌کردم، ضمن اینکه مصدومیت‌های محسن فروزان دروازه‌بان تیم ما هم واقعا جدی بود و فروزان روز خوبی داشت و اگر همین گونه ادامه بدهد حتما مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار می‌گیرد.

این بازیکن فوتبال به نحوه قضاوت جمشید محمدی داور مسابقه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: من قول داده‌ام که در خصوص داوری حرفی نزنم، اما نمی دانم چرا داوران دقت بیشتری نمی‌کنند، در این دیدار بیشتر خطاها بر ضد تیم ما گرفته شد در حالی که داور می‌توانست بهتر تصمیم بگیرد.

دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی دو بر دو انجامید.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول