اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کشیدگی از ناحیه پا

کاشی از بازی مقابل گسترش فولاد محروم شد/ بلاتکلیفی بازوبند کاپیتانی در صبا

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در ترکیب اصلی تیمش مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به میدان برود.

کاشی از بازی مقابل گسترش فولاد محروم شد/ بلاتکلیفی بازوبند کاپیتانی در صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شب دوم دیدارهای هفته پنجم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امشب پیگیری می‌شود که تیم فوتبال صبای قم باید در دیداری خانگی از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پذیرایی کند.

این در حالی است که صبای قم بعد از کسب دو پیروزی و دو باخت در چهار هفته سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و البته کسب شش امتیاز از چهار دیدار گذشته، با کوله باری از امید به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهد رفت تا سه امتیاز را برای صعود به پله‌های بالاتر لیگ کسب کند.

صبایی‌ها در دیدار هفته چهارم بازی‌های لیگ برتر با استقلال تهران که در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شد، با مصدومیت بازیکن تاثیر گذار و کاپیتان با اخلاق خود یعنی مرتضی کاشی رو به رو شدند و به همین دلیل این بازیکن کلیدی را در مقابل گسترش فولاد تبریز در اختیار ندارند.

در واقع تنها محروم سرشناس تیم فوتبال صبای قم از دیدار هفته پنجم بازی‌های لیگ برتر با گسترش فولاد تبریز مرتضی کاشی است که به دلیل کشیدگی از ناحیه پا شرایط همراهی تیمش در دیدار با شاگردان رسول خطیبی را ندارد و باید منتظر ماند و دید که چه کسی در غیاب وی بازوبند کاپیتانی صبا را بر بازی خود خواهد بست.

در نیم فصل نخست بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مرتضی کاشی کاپیتان صبای قم بود و وقتی وی در مقاطعی نتوانست به دلیل آسیب دیدگی تیم صبا را همراهی کند، بحث و جدل‌های زیادی بر سر اینکه چه کسی در غیاب وی کاپیتان صبا می‌شود، بر سر زبان‌ها افتاد.

در دیدار مقابل تیم صنعت نفت آبادان در فصل گذشته که مرتضی کاشی حضور نداشت، کادر فنی صبا بازوبند کاپیتانی این تیم را به محسن بیات بازیکنی که بیش از یک دهه است در صبا حضور دارد سپرد، اما در دیدار جام حذفی مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه میلاد نوری کاپیتان صبا شد.

اکنون که دیدار صبای قم و گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است از ساعت 19 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود، از بین غلامرضا عنایتی، محسن بیات و اکبر صادقی باید یک نفر بازوبند کاپیتانی صبا را به بازوی خود ببندد.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول