اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس عنوان کرد

تدبیر نمایندگان در تأیید صلاحیت وزرا

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت در تأیید و یا عدم تأیید وزرای پیشنهادی مدبرانه برخورد کردند.

تدبیر نمایندگان در تأیید صلاحیت وزرا

عطاء‌الله سلطانی‌صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روند بررسی‌ مجلس شورای اسلامی در تأیید و یا عدم تأیید وزرای پیشنهادی رئیس جمهور اظهار داشت: دو معیار «فنی» و «برخورداری از صلاحیت‌های عمومی تصدی مسئولیت وزارت» در این بررسی مورد توجه مجلس قرار گرفت.

وی گفت: سابقه سیاسی وزرای پیشنهادی، سوابق کاری و دخیل نبودن در فتنه 88، خوشنام بودن و مسائلی از این دست نیز در بررسی وزرای پیشنهادی مورد تأکید نمایندگان مردم در خانه ملت بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی برنامه کاری وزرای پیشنهادی، برخورداری از جامعیت و شفافیت، به‌روز بودن برنامه‌ها و داشتن توان اجرا از دیگر موضوعاتی بود که نمایندگان مجلس در تأیید صلاحیت وزرای پیشنهادی مورد توجه داشتند.

وی با اشاره به عدم رأی اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی، گفت: این سه نفر از هر نظر مورد مداقه نمایندگان بودند.

سلطانی‌صبور ابراز داشت: این افراد از نظر فنی، مسائل سیاسی، سوابق کاری و نداشتن برنامه کاری مشخص و کاربردی مورد تأیید نمایندگان مجلس قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه سه وزیری که رأی نیاوردند بیشترین حوزه کاری‌شان مربوط به جوانان بود، گفت: این موضوع دقت نظر نمایندگان و حساسیت آنان بر روی مسائل مربوط به جوانان کشور را می‌رساند که باید وزیری توانمند و کارآمد از هر نظر را در تصدی این مسئولیت بگمارند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست افرادی متعهد، متخصص و دارای برنامه، برای تصدی پست وزارتی برای سه وزاتخانه باقیمانده را معرفی کند.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول