اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نتایج قرعه کشی جام حذفی و لیگ 3 کشور/ نمایندگان لرستان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی گروه‌بندی مسابقات لیگ سه و جام حذفی در سازمان لیگ برگزار شد و نمایندگان استان حریفان خود را شناختند.

نتایج قرعه کشی جام حذفی و لیگ 3 کشور/ نمایندگان لرستان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، مراسم قرعه‌کشی لیگ سه کشور در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که پس از پایان قرعه‌کشی تیم‌ها به وضعیت خود در خصوص تیم‌های هم گروهی و میزبان بودن یا میهمان بودن در جداول مسابقات پی‌ بردند.

این مسابقات با حضور 60 تیم از سراسر کشور در پنج گروه 12 تیمی برگزار می‌شود و تیم گهر نوین دورود، نماینده استان لرستان و شهرستان دورود در گروه چهارم این مسابقات حضور دارد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم گهر نوین دورود در گروه چهارم مسابقات با تیم‌های، فرهنگ رامهرمز، استقلال جوان بابکان، شاهین دهنو کوهرنگ، شاهد فیروز آباد، امیر کبیر اراک، ایرانجوان بوشهر، توحید بوشهر، گهر نوین دورود، بازرگانی بهادری کوار، شهرداری ماهشهر، قهرمان کهگیلویه و بویر احمد، اتحاد اندیمشک هم گروه است.

مسابقات یاد شده به صورت یک دوره رفت برگزار شده و بر اساس قرعه‌کشی وضعیت میزبان یا میهمان بودن تیم‌ها مشخص می‌شود و تیم گهر نوین دورود از 11 بازی خود پنج بازی را در شهر دورود میزبان است.

همچنین صبح امروز برنامه قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی کشور در سازمان لیگ برگزار شد که در این قرعه کشی تیم گهر دورود تنها نماینده استان لرستان در لیگ یک کشور باید در تاریخ 24 شهریور ماه به مصاف تیم شهرداری تیم جویبار برود.

لازم به ذکر است، تیم گهر دورود در سومین مرحله این مسابقات وارد بازی‌ها می‌شود و مراحل اول و دوم جام حذفی میان تیم‌های قهرمان هر استان و تیم‌های لیگ دو و سه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول