اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

رای نمایندگان ملت به اکثر وزرا نشانه تعامل قوای مقننه و مجریه بود

امام جمعه ایلام گفت: رای نمایندگان ملت به اکثر وزرا نشانه تعامل قوای مقننه و مجریه بود.

رای نمایندگان ملت به اکثر وزرا نشانه تعامل قوای مقننه و مجریه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام، اظهار داشت: رای اعتماد نمایندگان ملت به اکثر وزرای پیشنهادی ریاست جمهوری اوج همکاری و تعامل قوه مقننه با قوه مجریه و لبیک به فرمان و ندای رهبر فرزانه انقلاب بود که فرمودند همه موظف هستند رئیس جمهور را در همه عرصه‌ها کمک کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دولت جدید باید در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور به ویژه حل مشکلات اقتصادی، مهار تورم و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی با عزم و اراده اولویت‌های برنامه خود را به برآوردن خواسته‌های به حق مردم و مطالبات رهبری قرار دهد.

وی ادامه داد: انتظار رهبری و مردم از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید محقق کردن شعار بسیار مهم امسال حماسه اقتصادی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دولتمردان با برنامه‌ریزی دقیق و صبر و حوصله و استفاده کردن از علم و تجربه نخبگان کشور فارغ از وابستگی سیاسی به برخی جنا‌ح‌ها و گروه‌ها و پرهیز از اقدامات عجولانه و مقطعی قطعا می‌توانند با تعامل و تفاهم با سایر قوا و به کارگیری رهنمودهای راهگشای رهبری به عنوان نقشه راه و برنامه‌های اصلی راهبردی کشور موفق عمل کنند.

لطفی تصریح کرد: باید وزرا در کوتاه مدت به شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور جامه عمل بپوشانند تا به عنوان کارآمدترین و موفق‌ترین دولت‌ها در طول دوران انقلاب و نظام باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ایران تمام توان خود را به این نکته معطوف داشته که نظام اسلامی را نظامی ناکارآمد و ناتوان در داخل و خارج معرفی کند تا الگو شدن این نظام را برای سایر کشورهای جهان زیر سئوال ببرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در نهایت ملت‌هایی که تنها راه رهایی از قید و بند اسارت استعمارگران را الگو قرار دادن ایران و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب می‌دانند، نا امید و امید آنان به یاس مبدل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تخریب بارگاه مقدس امام مجتبی (ع)، امام سجاد (ع) و امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: این اقدامات توسط وهابیون انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به 26 مرداد سالروز آزادسازی آزادگان سرافراز اشاره کرد و گفت: آزادگان در دوران اسارت با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب و نظام در سخت‌ترین شرایط همواره پایبند هستند.

انتهای پیام/2246/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول