اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

اظهارنظر درباره وزرای پیشنهادی حق نمایندگان مجلس است

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اظهارنظر در ارتباط با تک تک وزرای پیشنهادی دکتر روحانی حق قانونی یکایک نمایندگان است.

اظهارنظر درباره وزرای پیشنهادی حق نمایندگان مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد‌رضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال با نامگذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اعلام کردند که با حضور گسترده مردم در انتخابات و شرکت با شکوه در پای صندوق‌های رای خلق حماسه سیاسی دور از انتظار نیست که در عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مردم موقعیت‌شناس ما در صحنه حاضر شده و با لبیک به ندای ولی امر مسلمین سعی کردند دشمن را ناکام گذاشته و نظام اسلامی را در مسیر آرمانی خود بیش از گذشته یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی و رای اکثریتی که به دکتر روحانی این شخصیت وارسته داده شد کاملاً معنادار بوده به طوری که جهت فکری ملت در تثبیت نظام اسلامی در بین ساختار سیاسی دنیا را کاملاً روشن و مبرهن کرد و مشخص شد خواست مردم در جایگاه ریاست جمهوری شخصیت فرهیخته با نام و نشان روحانی بود.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد:‌ مقام معظم رهبری در آیین تنفیذ حکم ریاست جمهوری از چند جهت دکتر روحانی را مورد تفقد قرار دادند و سفارش اکید در حمایت از منتخب مردم به صورت رسمی و شفاهی اعلام شد که با لحاظ قرار دادن این امر و توجه به خواست مردم حمایت از دکتر روحانی در حقیقت لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید دولت را همه جانبه حمایت کرد.

سرداری گفت: از آن جهت که کام مردم با انتخاب روحانی و با رای قاطع به این شخصیت فرهیخته شیرین‌تر شده است امید مردم به نظام اسلامی و اقتدار آن کاملاً تقویت شده و انتظار می‌رود نمایندگان مردم در خانه ملت که مجلس است با رای مثبت و اعتماد به کابینه پیشنهادی دکتر روحانی شیرینی کام ملت را تکمیل‌تر کنند و فرمایش رهبر معظم انقلاب را در حمایت از دولت جامه عمل بپوشانند.

این مسئول عنوان کرد: هر چند اظهارنظر در ارتباط با تک تک وزرای پیشنهادی دکتر روحانی حق قانونی یکایک نمایندگان است اما به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی انتظار داریم نمایندگان روند فکری مردم را که از سایرین بهتر تشخیص داده‌اند و فرمایش رهبری فرزانه انقلاب را مقدم‌تر از سایرین عمل کرده مورد توجه قرار دهند.

نمایندگان مجلس خواسته مردم را در رای اعتماد به وزرا بر دیدگاه‌های حزبی ترجیح دهند

منتخب مردم در دور چهار شورای شهر اردبیل بیان داشت: به این لحاظ نمایندگان با هر گرایش و سلیقه سیاسی که باشند در اظهارنظرها آنگونه که در مراسم تحلیف قسم یاد کردند تنها رضای الهی و حق و حقوق این ملت را در نظر گرفته و خیر و صلاح کشور و روند فکری ملت را مقدم بر دیدگاه‌ها و سلایق شخصی، حزبی و جناحی خود کنند.

سرداری افزود: از مخالفان هر یک از وزرا انتظار می‌رود شأن و منزلت و جایگاه نمایندگی و خانه ملت را حفظ کرده و از به کار بردن الفاظ دور از شأن به شدت پرهیز کنند و از آبروریزی بیجا و به ناحق به جد خودداری کنند.

این مسئول تصریح کرد: انتظار می‌رود نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در این برهه حساس با رای اعتماد و قاطع به کابینه پیشنهادی دولت یازدهم همسویی با افکار مردم را کاملاً به اثبات رسانده و جایگاه خود را در بین ملت کماکان حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود از تمامی نمایندگان استان دار‌الارشاد اردبیل خواست در رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دکتر روحانی پیشقدم شده و دیگران را نیز در جلب آرای مثبت به کابینه تشویق و ترغیب کنند بدیهی است که مردم در عملی و اجرایی شدن خواست منطقی خود همه نمایندگان و نقطه‌نظراتشان را در این موقعیت حساس مورد رصد قرار می‌دهند و مدنظر دارند.

انتهای پیام/62001/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول