اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون گلف خبر داد

شیراز صاحب زمین استاندارد گلف می‌شود

رئیس فدراسیون گلف گفت: شیراز به زودی صاحب زمین استاندارد گلف می‌شود تا شاهد پیشرفت بیشتر این رشته در استان فارس باشیم.

شیراز صاحب زمین استاندارد گلف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، کیکاووس سعیدی امروز در دیدار با مسئولان هیئت گلف این استان اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش گلف در کشور و سفرهای استانی فدراسیون، احداث زمین گلف استاندارد در شهرک عمران شیراز با وسعت 20 هکتار صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طی سفر اخیر به شیراز در دیدار با معاون عمرانی استانداری فارس مقرر شد برای احداث زمین گلف و بهره‌برداری از آن با مشارکت بخش خصوصی همکاری‌های لازم انجام شود.

رئیس فدراسیون گلف ادامه داد: شرکت صدرا متقاضی ساخت و احداث مجموعه گلف شیراز شده است که در صورت نهایی شدن، قرارداد بلندمدت یا مشارکتی با این شرکت برای شروع کار منعقد می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: فارس نقطه‌ای مستعد از لحاظ قهرمان‌پروری ورزش گلف در کشور است و فدراسیون آمادگی دارد تمام زیرساخت‌های لازم پیشرفت گلف را در این استان فراهم کند.

این مقام مسئول فدراسیون گلف در پایان اذعان داشت: در این سفر بازدیدی نیز از زمین مینی‌گلف که با همت شهرداری منطقه هفت شیراز در حال مراحل پایانی ساخت است انجام شد.

به گزارش فارس، فارس دارای استعدادها و پیشکسوتان بزرگی در ورزش گلف کشور است و توسعه زیربنایی زمین‌های گلف در این استان و تعامل با فدراسیون کمک بسیاری به رشد این رشته جذاب در فارس می‌کند.

انتهای پیام/ 2448/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول