اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ‌پیمانکار ورزشگاه در صورت تخلف‌ برخورد می‌کنیم‌

اعتراض استاندار فارس به توهین‌ فردوسی‌پور

استاندار فارس گفت: اجازه نمی‌دهیم یک مجری در صدا و سیما به بهانه‌های غیرمنطقی، به مردم این استان توهین کند.

اعتراض استاندار فارس به توهین‌ فردوسی‌پور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهندس حسین صادق عابدین با اشاره به حوادث رخ داده در بازی تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران، اظهار داشت: یک مجری در رسانه ملی حق ندارد به بهانه اتفاقاتی که در زمینه ورزش افتاده است به فرهنگ، تاریخ و شأن والای مردم این استان بی‌احترامی کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر این که پیمانکار ورزشگاه حافظیه باید در مورد رفتار غیرحرفه‌ای صورت گرفته در زمینه زمین فوتبال این ورزشگاه توضیحات لازم را ارائه دهد، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه تخلفی با این پیمانکار و سایر افراد متخلف برخورد می‌شود.

وی تعیین تکلیف انتخابات هیئت فوتبال فارس را از جمله مسائل جدی در زمینه فوتبال این استان دانست و افزود: وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزش این وزارتخانه اراده لازم برای برخورد با این تخلف را نداشته و تاکنون اقدامات مقتضی را انجام نداده‌اند.

وی با بیان این که استانداری فارس اعتبار قابل توجهی را برای بازسازی ورزشگاه حافظیه هزینه کرده است، گفت: مدیریت این استان تلاش ویژه‌ای برای ارتقای سطح کیفیت مسابقات فوتبال در فارس صورت داده است و انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان نیز به وظایف خود در این زمینه بیش از گذشته عمل کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: رنگ پاشیدن به چمن به‌یقین کاری اشتباه بوده اما نباید به این بهانه به عزت، فرهنگ و تمدن فارس مهد تمدن و فرهنگ ایران‌زمین رنگ توهین پاشید.

به گزارش فارس، پیش از این نیز یکی از مجریان خودباخته و متوهم رسانه ملی، با لودگی تمام، به مردم فرهیخته و فرهنگ‌پرور شهر ادب‌پرور جهان، سومین حرم اهل‌بیت (ع) با وقاحت کامل توهین کرده بود که با واکنش‌های ادامه‌دار فرهیختگان و هنردوستان ایران و جهان مواجه شد. 

انتهای پیام/‌2448‌/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول