اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت در زمین گلف مجموعه حیدریان

برترین‌های مسابقات مینی گلف جام رمضان در قم مشخص شدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی جام رمضان در استان قم با پایان رقابت مدعیان و معرفی نفرات برتر رسماً به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات مینی گلف جام رمضان در قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همه ساله رقابت‌های ورزشی جام رمضان در شهر مقدس قم در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و علاقمندان زیادی را از بین ورزشکاران و ورزش‌دوستان به محیط سالم و پاک ورزش می‌کشاند.

بهترین ساعت برای برگزاری رقابت‌های ورزشی جام رمضان نیز ساعت بعد از افطار است که موجب می‌شود تا سالن‌ها و اماکن ورزشی شهر قم مملو از دوستداران ورزش شده و رقابت‌های ورزشی جام رمضان با بهترین کیفیت به انجام برسد.

در حالی که رشته‌هایی مانند بسکتبال، فوتسال، کاراته، تکواندو، کشتی، والیبال، هندبال، جودو و تنیس در این شب‌ها برگزار کننده مسابقات قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان هستند، هیئت گلف استان قم نیز از فرصت نهایت بهره را برد و رقابت‌های مینی گلف جام رمضان قم را برگزار کرد.

هیئت گلف استان قم برای برگزاری مطلوب این مسابقات در فراخوانی از چهره‌های مطرح و مدعی و همچنین نفراتی که به تازگی به جمع گلف‌بازان قمی پیوسته‌اند برای شرکت در رقابت‌های جام رمضان مینی گلف قم دعوت کرد و این پیکارها در سطحی خوب به انجام رسید.

آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای گلف‌بازان شرکت کننده در مسابقات جام رمضان قهرمانی استان قم بود و این رقابت‌ها با کیفیتی مطلوب در حالی به انجام رسید که سه گلف‌باز برتر مشخص و تجلیل شدند.

با پایان رقابت‌های مینی گلف جام رمضان در قم این مجید کربلایی بود که بالاتر از سایر رقبا در صدر ایستاد و توانست به مقام قهرمانی دست یابد در حالی که در این پیکارها محمدحسین عالی پناه رتبه دوم را کسب کرد و به مقام نایب قهرمانی رسید و فرزاد امیدنیا نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داد تا پرونده این رقابت‌ها در ماه رمضان امسال با معرفی نفرات برتر بسته شود.

برترین‌های مسابقات جام رمضان قم در حالی معرفی شدند که امسال گلف قم رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین مسابقات لیگ دسته یک این رشته را در پیش رو دارد، گلف‌بازان قمی سال گذشته در مسابقات لیگ دسته یک گلف مردان باشگاه‌های کشور عملکرد نسبتاً خوبی داشتند اما شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول