اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 15 بانوی گلف باز

لطفی قهرمان مینی گلف بانوان قم شد

نایب رئیس هیئت گلف استان قم از برگزاری رقابت‌های مینی گلف جام رمضان و مشخص شدن برترین‌های آن با پایان رقابت مدعیان در قم خبر داد.

لطفی قهرمان مینی گلف بانوان قم شد

سمیه طلیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال برگزاری رقابت‌های استانی را به عنوان فرصتی برای شناسایی استعدادهای گلف و مینی گلف قم و همچنین انتخاب نفرات آماده به منظور اعزام به رقابت‌های کشوری در اولویت کاری هیئت قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: این روش در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود و امیدوار هستیم که بتوانیم از این طریق هم گلف را به خوبی به مردم قم و ورزش دوستان بشناسانیم و هم اینکه گامی در مسیر رشد و توسعه این رشته ورزشی برداشته باشیم.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم اضافه کرد: برای توسعه گلف قم اقدامات زیادی انجام داده‌ایم، با آموزش و پرورش تعامل داریم، با دانشگاه‌ها ارتباط برقرار کرده‌ایم و حتی رقابت‌های دانش آموزش و دانشجویی در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌کنیم تا این رشته بیشتر در قم رشد کند.

وی یاد آور شد: در تقویم سال جاری هیئت گلف استان قم مناسبت‌های مهم ملی و مذهبی را رصد کرده و برای این روزها به منظور برگزاری رقابت‌های گلف و مینی گلف قهرمانی استان قم برنامه ریزی کرده و مسابقات استانی را برگزار می‌کنیم.

طلیقی عنوان داشت: از ابتدای سال تا کنون چند مسابقه استانی برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه برای هر رقابت استانی شاهد استقبال بسیار خوب دختران و بانوان علاقمند به گلف بوده‌ایم و رقابت‌هایی که برگزار شده از سطح بسیار خوبی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت گلف به مناسبت ماه پر خیر و برکت و مبارک رمضان نیز برنامه ریزی برگزاری رقابت‌های مینی گلف جام رمضان قهرمانی استان قم را انجام داد و بر اساس برنامه ابتدا مسابقات بخش آقایان و سپس رقابت‌های بخش بانوان برگزار شد.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم ابراز داشت: آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان رقابت‌های مینی گلف جام رمضان قهرمانی استان قم بود و این پیکارها با شرکت 15 بانوی گلف باز برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی بیان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها خانم راحله لطفی با بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاد و فاتح رقابت‌های مینی گلف بانوان استان قم جام رمضان لقب گرفت در حالی که خانم معصومه کاظم پور در رده دوم قرار گرفت و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه خانم نسرین طلیقی صاحب رتبه سوم شد تا بدین ترتیب پرونده رقابت‌های مینی گلف جام رمضان بانوان قم بسته شود.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول