اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری فارس:

چند ‌شهرستان استان فارس قابلیت تبدیل به «فرمانداری ویژه» را دارند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: چند ‌شهرستان استان فارس قابلیت تبدیل به «فرمانداری ویژه» را دارند.

چند ‌شهرستان استان فارس قابلیت تبدیل به «فرمانداری ویژه» را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یحیی صادقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم اظهار داشت: انتخابات امسال مانند گذشته یک حادثه بزرگ بود که تمام معادلات دشمنان را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان در انتخابات کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای بود، افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد و امیدواریم که در سایه وحدت و همدلی آینده درخشان را برای کشور به نظاره بنشینیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه مصیبت‌های گریبان‌گیر امروز در جهان اسلام به دلیل نبود ولی فقیه در آن کشورها است، ابراز داشت: اگر ولایت فقیه در کشورهای مسلمان محقق بود شاهد بروز مسائل و مشکلات موجود در آنها نبودیم.

وی با بیان اینکه جهان اسلام در مسئله مصر یکی از بحرانی‌ترین شرایط را تجربه کرد، گفت: غربی‌ها شرایط بحرانی موجود در مصر را بهترین موفقیت برای خودشان می‌دانند و آمریکایی‌ها نیز به دنبال چنین فرصتی بودند.

صادقی با بیان اینکه اخوان‌المسلمین با سابقه بالای خود نتوانست دشمن را بشناسد و اهداف کشورهای اطراف خود را بفهمد، بیان کرد: امروز شاهد شرایط بحرانی در مصر بوده و روزهای بدتر از این نیز پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه الازهر نیز به عنوان یک جایگاه مهم و قوی نتوانست کاری به پیش برده و اکنون کسی نیست که بتواند مخالفان را سر میز مذاکره بنشاند، گفت: اگر یک مجموعه مدیریتی منسجم به آن شکلی که در ایران وجود داشت در مصر موجود بود مردم این کشور شاهد مشکلات موجود نبودند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خواسته دیرینه مردم جهرم در راستای ارتقا و توسعه این شهرستان، خاطرنشان کرد: جهرم نقش بسزایی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب داشته و فعالیت مردم این شهرستان در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی در تاریخ ضبط و ثبت شده است.

وی با اشاره ارتقای فرمانداری جهرم نیز گفت: برای دستیابی به فرمانداری ویژه شاخصه‌هایی نیاز است و برخی از مناطق در استان فارس فکر می‌کنند که این امر بدون ضابطه انجام شده اما تمام کارها برای ویژه شدن فرمانداری جهرم قانونمند بوده است.

صادقی با بیان اینکه شهرستان‌های دیگری نیز در فارس هستند که می‌توانند به فرمانداری ویژه تبدیل شوند، تصریح کرد: در این چند سال که ما در این سمت هستیم حتی یک نامه‌نگاری هم برای این مهم توسط آن شهرستان‌ها انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه رسالت مسئولین این شهرستان با ارتقا یافتن آن بیشتر می‌شود، بیان کرد: با ارتقای ادارات شهرستان توقعات مجموعه‌های مدیریتی استان نیز افزایش می‌یابد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، افزود: باید تلاش شود تا از این ظرفیت و وحدت و همدلی که ایجاد شده در راستای رشد و شکوفایی این شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/2448/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول