اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان:

ارتقای فرهنگی مهم‌ترین هدف برگزاری المیپاد ورزشی دانشجویان است

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان ارتقای فرهنگی دانشجویان را مهم‌ترین هدف برگزاری المپیاد ورزشی دختران دانست و گفت: در طول برگزاری المپیاد ورزشی دختران کارگاه‌های مختلف فرهنگی برگزار می‌شود.

ارتقای فرهنگی مهم‌ترین هدف برگزاری المیپاد ورزشی دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر حاج علی‌اکبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در طول برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در زنجان برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران سراسر کشور از (24تا 30 مرداد) سال‌جاری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان از جمله بنای رختشویخانه، عمارت ذوالفقاری، موزه مردان نمکی، مسجد جامع و امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان و مجتمع‌های تجاری شهر از جمله برنامه‌های گردشگری این المپیاد است.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان نمایشگاه از صنایع‌دستی و تولیدات فرهنگی در محل اسکان ورزشکاران و میهمانان برپا می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی محصولات و صنایع‌دستی استان زنجان برپا می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های صمیمی در خوابگاه‌ها و محل اسکان میهمانان را از جمله برنامه‌های فرهنگی المپیاد عنوان کرد و گفت: مهارت‌های قبل از ازدواج، مدیریت استرس و پاسخگویی به شبهات دانشجویان از موضوعات کارگاه‌های آموزشی در حاشیه المپیاد است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه تیم‌های ورزشی روز (24 مرداد) وارد زنجان می‌شوند، ابراز داشت: محل پذیرش و اسکان میهمانان در دانشگاه زنجان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد در 12 رشته برگزار می‌شود، افزود: مسابقات در سالن‌های دانشگاه زنجان، سالن تخصصی اراضی پایین کوه، سالن احمد مظفری، مجموعه ورزشی انقلاب، خانه والیبال بلوار اشراق و 15 خرداد و سالن کوثر برگزار می‌شود.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه در طول برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی برای هر روز تقویم اجرایی تهیه شده است، گفت: همه اخبار و اطلاعات مربوط به رقابت‌ها و المپیاد به صورت روزانه در سایت المپیاد به آدرس www.sport.zanjanpnu.ac.ir قابل مشاهده است.

وی به فضاسازی و تبلیغات شهری در راستای برگزاری المپیاد اشاره کرد و بیان داشت: از محل ورود مهمانان و ورزشکاران تا محل اسکان و ورزشگاه‌ها همه علائم راهنمایی، خیرمقدم‌گویی و جایگاه‌های عکس یادگاری و عکس خبری در سطح شهر تعبیه شده است.

معاون فرهنگی و توسعه ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران پیام‌نور کشور یادآور شد: بخش مهم و اثرگذار این المپیاد را کمیته روابط عمومی بر عهده دارد که روزانه با انتشار نشریه، بولتن و ارسال اخبار به رسانه‌ها و تهیه ویژه نامه‌های مربوط به المپیاد و توزیع آن در محل رقابت‌ها و اسکان وظیفه اطلاع‌رسانی را بر عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در بحث تغذیه اشاره کرد و بیان داشت: منوی غذایی ورزشکاران طی مشاوره با متخصصان تغذیه تهیه شده و در طول برگزاری المپیاد 17 پزشکیار خانم، 4 پزشکیار آقا و یک پزشک به همراه تیم نظارت بهداشتی و درمانی در اماکن مورد هدف المپیاد فعالیت خواهند داشت.

حاج علی‌اکبری به الگوی مدیریت رویدادهای مختلف در پیام‌نور اشاره کرد و اظهار داشت: در تمامی رویدادها و جشنواره‌های پیام‌نور عوامل اجرایی از بین دانشجویان فعال و فرهنگی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در برگزاری ششمین المپیاد ورزشی نیز از 200 دانشجوی ورزشکار، فرهنگی و علمی در قالب عوامل اجرایی بهره گرفته شده است.

انتهای پیام/73005/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول